Gjest pekka Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Når jeg skal skrive innlegg her på dol, så lager jeg mellomrom mellom linjer og setter det fint opp, men når det blir sendt så pakker det seg helt sammen... HVA gjør jeg feil?? 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Bruker du enterknappen? Når jeg trykker enter en gang kommer alt snørret sammen, men gjør jeg det to ganger blir det rom mellom.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Bruker du enterknappen? Når jeg trykker enter en gang kommer alt snørret sammen, men gjør jeg det to ganger blir det rom mellom.. Jeg har ikk brukt enter knappen. så nå gjør jeg et forsøk! takk hvis det virker 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ikk brukt enter knappen. så nå gjør jeg et forsøk! takk hvis det virker det virka det! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 det virka det! ja helt fantastisk!! takk igjen 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 DOl-driten fjerner ekstra mellomrom og linjeskift, dermed trekkes alt sammen. Sett inn en strek - eller et punktum . så trekkes det ikke sammen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.