Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket nettsted (norsk) er billigst og best å bestille bøker på?

Tenker hovedsaklig på bestselgere, romaner, krim.

Takknemlig for svar! :o)

Skrevet

Husk å sjekke priser, det gjorde ikke jeg sist. Det var 2 hundringser ut av vinduet. Noen selger fraktfritt også.

Skrevet

bokkilden.no er eneste stedet jeg noen gang har bestilt bøker.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker

http://haugenbok.no/forsiden.cfm

Det er fri frakt og kjapp levering med faktura i pakken. Bestiller du flere bøker og en er leveringstid på, kommer ikke fakturaen før den siste boka er levert.

Kan hende du finner rimeligere bøker andre plasser, men jeg er fornøyd med denne.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har brukt bokkilden.no, men jeg vet ikke om de er rimeligst. Og så er det haugenbok og mao.

Skrevet

http://www.haugenbok.no/forsiden.cfm

De sender fraktfritt og lar deg betale i rater uten pristillegg. Dessuten er de snille hvis du glemmer / mister en faktura :-|

Når det er Mammutsalg, kan du legge inn bestilling ut fra katalogen og slippe å stå i kø. Så sender de dem når selve salget starter.

Skrevet

Husk å sjekke priser, det gjorde ikke jeg sist. Det var 2 hundringser ut av vinduet. Noen selger fraktfritt også.

Det var å sjekke priser jeg hadde håpet å slippe ved å spørre om beste og billigste nettsted. :o)

Vil bare klikke meg inn der det er billigst, bestille og klikke meg ut igjen.

:o)

Skrevet

Det var å sjekke priser jeg hadde håpet å slippe ved å spørre om beste og billigste nettsted. :o)

Vil bare klikke meg inn der det er billigst, bestille og klikke meg ut igjen.

Det er nok for lettvint, da de fleste har lokketilbud som ikke andre har.

Skrevet

Det er nok for lettvint, da de fleste har lokketilbud som ikke andre har.

Ja, selvsagt...

Skrevet

Ja, selvsagt...

Som alle andre butikker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...