Gå til innhold

Jeg er glad for Skype og svenskehandel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke betaler jeg moms og ikke mer enn 13 øre pr tellerskrittminutt, og uten fastavgift. 1,40 kr pr minutt til mobil, og mottager betaler ikke noe. Å legge på teleprisene nå er å be om at folk benytter andre tilbud og inntektene går ned. Staten får inn noen få kroner mer, og kundene flykter. Snart flykter folk også.

Jeg sparer 2000 kr på en liten Sverigetur, og har f eks ikke kjøpt en kjøttbit i Norge på et par år. Øker prisdifferansen litt mer på den lille skevtten jeg kjøper av alkohol, så kjører jeg et stykke til og kjøper det også der. Jeg får en hundrings pr kartong røyk også.

Kanskje jeg skal bli heltidssmugler?

http://forbruker.no/pengenedine/teleoginternett/article1189887.ece

Fortsetter under...

Skrevet

Telebransjen er nok ikke spesiellt glade for Skype nå, nei. De tok det ikke alvorlig før det var for sent :-)

Imidlertid er det ikke en helt fullgod telefontjeneste her til lands, da de ennå ikke har vært villige til å innrette seg etter kravene fra post- og teletilsynet mht. nnødnumre etc.

".............................................."

Skrevet

Telebransjen er nok ikke spesiellt glade for Skype nå, nei. De tok det ikke alvorlig før det var for sent :-)

Imidlertid er det ikke en helt fullgod telefontjeneste her til lands, da de ennå ikke har vært villige til å innrette seg etter kravene fra post- og teletilsynet mht. nnødnumre etc.

".............................................."

Må ha mobil i tillegg ja.

Jeg har redusert min årlige utgift til tele med 80% på to år.

Folk skravler høl i huet på meg på Skype, ofte 4 på en gang :-) Mye bedre enn det gamle telefonsystemet. Trådløst bittelite blåtann hodesett, og jeg kan gå rundt i huset. Det er sjelden mobilen er i bruk nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...