Gå til innhold

Hva tenker du om følgende:

Anbefalte innlegg

Gjest forskjell på oss
Skrevet

Ja, jeg aner ikke om jeg har tung eller lett beinbygning. Hvordan ser en det, egetnlig?

Men jeg har brede skuldrer og bred rygg.

De kiloene jeg gjerne skulle vært kvitt sitter på lårene og på¨magen.

Mener det blir målt på albuen ...

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Babette

5

• fei1365380229

4

• mariaflyfly

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ærlig svar
Skrevet

Kraftig, og kunne nok gått ned ca 10 kg. Kommer litt an på beinbygning og om vekten for det meste består av fett eller muskler.

Gjest spiste for 2
Skrevet

Jeg er 38, 171 og veier 77kg. Føler meg feit og har som mål å komme meg ned i før-fødsel vekta igjen (61 kg)

Annonse

Skrevet

vel, min sønn er like høy som deg og veier 56kg, men er bare 15 (snart) år. Jeg bruker å tenke at man skal ligge 10kg under det du er over en meter høy. Da blir det vel ca 23 kg for mye på deg, Men så har det med beinbyggingen mye å si. lubben, blir mitt svar...

bugge -jenta
Skrevet

Skal jeg være helt ærlig tror jeg du er litt overvektig.( Du kan jo sjekke Body mass indexen din) Jeg er selv 170 høy, med normal beinbygning i følge Grete Roede, og blir anbefalt å være et sted mellom 62 til 69 kg. Har du kraftig beinbygning kan du plusse på en ca. fem kilo.

Men er du ved god helse, trener en del, har jo dette mye å si på helsetilstanden din.

Og du er jo heldig når alt er fint fordelt:o)

Det er et fritt land, og du bestemmer om du trives der du er.

Skrevet

Vanskelig å svare på siden du ikke never hvordan du er bygget. Hvis du har en normal benbygning, synes jeg du er overvektig.

Gjest tjukkemor
Skrevet

Jeg er 165 og veier 85. Har kraftig benbygning. Nå er jeg feit, men da jeg veide 83 var jeg slett ikke så verst. Men for å kunne kalles slank måtte jeg vel veie 75.Men jeg er 5 cm lavere enn deg da.

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Omtrent som meg. Og jeg har en kropp som minner om denne dama som du ser på bildet til høyre i reklamen for Tofulpilll

Skrevet

Nei, nei. Jeg mener at de ser mye slankere ut enn vekten skulle tilsi.

Utrolig hva ei bra hold-in strømpebukse og riktige snitt på klære kan gjøre, vettu. ;)

På slike bilder synes jeg som regel at folka er drit kjipe i klesveien på "før" bildet. Om å gjøre å finne den styggeste og mest saggete treningsbuksa, liksom. Og på "etter" bildene er de jo stæsja opp med fresh make-up og fine klær. :)

Annonse

fei1365380229
Skrevet

vel, min sønn er like høy som deg og veier 56kg, men er bare 15 (snart) år. Jeg bruker å tenke at man skal ligge 10kg under det du er over en meter høy. Da blir det vel ca 23 kg for mye på deg, Men så har det med beinbyggingen mye å si. lubben, blir mitt svar...

Du kan vel ikke sammenligne en tenåring (gutt) med en godt voksen dame!

Hadde jeg vært 10 kilo under høyden hadde jeg vært mager. BMI en ville også vært på rundt 19.

Skrevet

Du kan vel ikke sammenligne en tenåring (gutt) med en godt voksen dame!

Hadde jeg vært 10 kilo under høyden hadde jeg vært mager. BMI en ville også vært på rundt 19.

Jeg er 10 kg under høyden...men jeg er ikke mager.

Skrevet

Jeg er 165 og veier 85. Har kraftig benbygning. Nå er jeg feit, men da jeg veide 83 var jeg slett ikke så verst. Men for å kunne kalles slank måtte jeg vel veie 75.Men jeg er 5 cm lavere enn deg da.

Jeg er også 165, og ville sett skikkelig feit ut hvis jeg var 83 da!

fei1365380229
Skrevet

Jeg er 10 kg under høyden...men jeg er ikke mager.

Men du er sikkert høyere og spinklere enn meg. Jeg har muskler, masse muskler :). Breiskuldra er jeg også, hvor pent det er kan man jo diskutere, men skuldrene kan man gjøre lite med dessverre.

Det jeg mener er å si at det "normale" bør være å veie 10 kilo under høyden blir feil for veldig mange.

Skrevet

Men du er sikkert høyere og spinklere enn meg. Jeg har muskler, masse muskler :). Breiskuldra er jeg også, hvor pent det er kan man jo diskutere, men skuldrene kan man gjøre lite med dessverre.

Det jeg mener er å si at det "normale" bør være å veie 10 kilo under høyden blir feil for veldig mange.

Er helt enig i at en ikke kan sette en "normal" som gjelder for alle. :-)

Stemmer det.

Jeg er 165 cm, og ikke så bredskuldret tror jeg...

Gjest innmari anonym;o)
Skrevet

Akkurat slik som meg det. Jeg er 173 og 82 kilo. Jeg har veid over 90 på det meste og er nå på god vei nedover til 70 tallet.(Kg altså)Jeg vil ikke være slik som jeg er nå for det er vanskelig å finne kule klær og jeg trives heller ikke.

Jeg ser på meg selv som stor, men ikke feit.

fei1365380229
Skrevet

Er helt enig i at en ikke kan sette en "normal" som gjelder for alle. :-)

Stemmer det.

Jeg er 165 cm, og ikke så bredskuldret tror jeg...

Jeg er 1.60 og jeg leste et sted at jo lavere man var jo mer kunne man veie i forhold til høyden *håpe håpe* :o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...