Gå til innhold

Hva tenker du om følgende:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1.60 og jeg leste et sted at jo lavere man var jo mer kunne man veie i forhold til høyden *håpe håpe* :o).

Bra teori det da. :-D

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• Babette

5

• fei1365380229

4

• mariaflyfly

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

vel, min sønn er like høy som deg og veier 56kg, men er bare 15 (snart) år. Jeg bruker å tenke at man skal ligge 10kg under det du er over en meter høy. Da blir det vel ca 23 kg for mye på deg, Men så har det med beinbyggingen mye å si. lubben, blir mitt svar...

Da hadde jeg veid bare 46 kilo... Det har jeg ikke gjort siden jeg var 13-14 år tror jeg.

Synes jeg var passe da jeg veide rundt 55 kg, jeg!

Skrevet

Jeg er 10 kg under høyden...men jeg er ikke mager.

Det hadde jeg vært om jeg var 42 kg... :o)

Skrevet

Det høres ganske stort ut, men det kommer jo an på...

Er du blid og hyggelig, rak i ryggen, kler deg bra, er fresh på hår/sminke, viser at du er fornøyd med deg selv, er det garantert ingen som legger merke til noen kilo. Det ses derimot dersom du er småsur, småsubbete og generelt lett ufiks.

Muskler og fett er dessuten vidt forskjellig kroppsmasse som begge veier noe. Du kan jo være stram, ha endel muskler og veie mye - eller være bløt og god og dunke badevekten ;-)

Skrevet

*s*

Gjest tjukkemor
Skrevet

Jeg er også 165, og ville sett skikkelig feit ut hvis jeg var 83 da!

Jeg så ikke feit ut da! Ingen ville tro jeg veide så mye. Har som sagt veldig tung beinbygning, og så har det jo med kroppsform å gjøre også.

Skrev feil, jeg veier nesten 95 nå, ikke 85. NÅ er jeg feit altså! Men 83 var helt bra. Ikke den gang jeg var ung, men nå som middelaldrende, etter barnefødsler og naturlig alderstillegg, er det veldig bra. Som ung veide jeg aldri over 70. Lå mye på 65.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville nok tenkt at vedkommendse dame var noe svær ja. Et eller annet sted mellom lubben og feit kanskje!;-)

Du BA om ærlig svar altså, og dessuten kan jeg fort ta feil..;-) Det er fint mulig enkelte bærer denslags ubesværet, for alt jeg vet.

Skrevet

Jeg så ikke feit ut da! Ingen ville tro jeg veide så mye. Har som sagt veldig tung beinbygning, og så har det jo med kroppsform å gjøre også.

Skrev feil, jeg veier nesten 95 nå, ikke 85. NÅ er jeg feit altså! Men 83 var helt bra. Ikke den gang jeg var ung, men nå som middelaldrende, etter barnefødsler og naturlig alderstillegg, er det veldig bra. Som ung veide jeg aldri over 70. Lå mye på 65.

Mente ikke at du nødvendigvis så feit ut altså. Ser i ettertid at det kunne se sånn ut, det beklager jeg.

Det jeg ville fram til var at dersom jeg hadde veid 83 med mine 165cm, hadde _jeg_ sett feit ut.

Beklager at det var litt klønete formulert.

Ha en fin kveld da .:-)

Skrevet

Tror ikke denne "lure" tommelfingerregelen virker på oss under 1,60.

jeg hadde som sagt hatt idealvekt på 46 kg, dvs BMI på 19, noe som er undervektig... Bare tullball.

Skrevet

Tror ikke denne "lure" tommelfingerregelen virker på oss under 1,60.

jeg hadde som sagt hatt idealvekt på 46 kg, dvs BMI på 19, noe som er undervektig... Bare tullball.

Hvis jeg hadde veid høyden-110 hadde min bmi vært 18...

Hvis jeg hadde veid høyden-100 derimot hadde min bmi vært 22. Det var den da også for 1 1/2 år siden og jeg følte meg meget vel og slank. :o) Men det falt seg ikke naturlig for kroppen min å være såpass tynn faktisk, jeg tror den vekta kroppen min pleier å legge seg på når jeg dropper søtsaker og snavling er høyden-96 omtrent, da ligger bmi'en på 24.

Skrevet

Hvis jeg hadde veid høyden-110 hadde min bmi vært 18...

Hvis jeg hadde veid høyden-100 derimot hadde min bmi vært 22. Det var den da også for 1 1/2 år siden og jeg følte meg meget vel og slank. :o) Men det falt seg ikke naturlig for kroppen min å være såpass tynn faktisk, jeg tror den vekta kroppen min pleier å legge seg på når jeg dropper søtsaker og snavling er høyden-96 omtrent, da ligger bmi'en på 24.

Jepp, det passer bedre på meg også. Skulle gjerne gått ned ca 5 kg til, men godt er så godt...

Skrevet

Utrolig hva ei bra hold-in strømpebukse og riktige snitt på klære kan gjøre, vettu. ;)

På slike bilder synes jeg som regel at folka er drit kjipe i klesveien på "før" bildet. Om å gjøre å finne den styggeste og mest saggete treningsbuksa, liksom. Og på "etter" bildene er de jo stæsja opp med fresh make-up og fine klær. :)

Og veldig ofte ny hårfarge og ny sveis.

Skrevet

Og veldig ofte ny hårfarge og ny sveis.

Nettopp. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...