Gå til innhold

Er Paris VELDIG dyr?

Gjest dere som har vært i paris

Anbefalte innlegg

Gjest dere som har vært i paris
Skrevet

Tenker ikke på hotell og slikt, for det har jeg funnet billig, men mat og atraksjoner og slikt? Like dyrt som Oslo eller litt billigere?

Man må jo regne en god middag og litt kveldsmat, men sånn ca for tre dager, hvor mye blir det i mat da? Jeg spiser lite selv, f.eks her i norge så er hovedrettene altfor store for meg, så jeg blir god og mett på bare foretten..

Anyone?

Fortsetter under...

Skrevet

Paris er generelt billigere enn Oslo. Kjemegode baguetter i mange variasjoner selges overalt for 3 euro.

Resturantenes prislister er hengt opp utenfor, slik at man kan sjekke prisnivået før man går inn. For i Paris finner man jo også selvsagt noen av verdens dyreste og lukseriøse gourmetsteder, men det går også an å finne noen med tre-retters for en hundrelapp.

Gjest Klöverknekt
Skrevet

Alle storbyer i Vest-Europa er dyre.

Skrevet

Det er helt avhengig av hvor i Paris du velger å spise.

Du kan lett finne egnede restauranter/cafe'er som er vesentlig rimeligere enn typiske norske priser.

Men du kan godt finne steder der du er nødt til å lete godt og lenge i Norge før du finner priser som matcher:-)

Men det er klart at Paris (som for alle andre storbyer og feriemål) er dyrer generelt sett enn hva brorparten av Frankrike ellers kan by på.

Skrevet

Når du er vant med Osloiske priser er ikke Paris VELDIG dyrt syns jeg. Tok høyde for at det meste var omtrent norske priser, og var fornøyd de gangene det var lavere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...