Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ikke det som er poenget! Hun har valgt å få barn med denne mannen...og kan ikke bare følge sine egne ikke særlig veloverveide følelser bare fordi eksen nå viser sin interesse igjen!

Det virker som på meg at eksen misunner henne det hun har og prøver å få henne tilbake.

Syns det virker som at denne mannen (eksen) er ganske egoistisk når han oppfører seg sånn ovenfor henne. Han veit at hun har barn og mann...men tenker mest på sine egne følelser og prøver å ta henne fra mann og barn.

Det er iallefall min mening....og jeg er sikker på at hun fort finner ut at gresset ikke var noe grønnere på den andre siden.

Kjærlighet er ikke drifter og forelskelse. Ekte, dyp kjærlighet er å kjempe sammen...samme hva som skjer. Og så klart det ofte er vanskelig å holde sammen, når det er noe som virker så mye bedre som frister...! Men klarer man å kjempe sammen og slite litt..ser man hvor mye man får igjen og hvor mye man elsker hverandre!

"Kjærlighet er ikke drifter og forelskelse. Ekte, dyp kjærlighet er å kjempe sammen...samme hva som skjer. Og så klart det ofte er vanskelig å holde sammen, når det er noe som virker så mye bedre som frister...! Men klarer man å kjempe sammen og slite litt..ser man hvor mye man får igjen og hvor mye man elsker hverandre!"

Meget godt sagt!

Fortsetter under...

Gjest nidaross

Ser jo at det er mange meninger om dette, men jeg er så fryktelig usikker nå.

Jeg ser at den letteste løsningen helt klart er å bli der jeg er nå. Da får alle et bra liv.

For jeg tror jeg kan ha det bra slik jeg har det nå, for jeg er jo glad i mannen min !(det kommer kanskje ikke godt nok fram i hovedinnlegget)

Man vil kanskje alltid lure på hvordan livet kunne ha vært, kanskje det ikke ville blitt slik en drøm som man ønsket..

Det er kanskje noe i det at man ikke vet hva man har , før det er borte?

Men hva om man går resten av livet og angrer på det man ikke gjorde??

Det jeg ønsker meg aller mest er å få skikkelig gnist mellom meg og min mann.. det ønsker jeg meg... for da lengter man ikke etter noen andre..

Takk alle svar, også kritiske, jeg tar det til meg, og vurderer alt som blir sagt!

Det er grusomt å ha slike tanker, og jeg har på ingen måte har jeg glemt min manns følelser oppi dette, for de som tror det.

Jeg vil bare gjøre det rette.. og på dette tidspungt tror jeg at jeg må ofre mine følelser , for det er så mange som blir berørt av et slikt brudd.

Har det noensinne vært noen gnist mellom dere da? Har dere sex ofte nok osv?

Hvorfor tar folk til takke, og så sitter og surver og drømmer om noe bedre? Ufattelig...

Har det noensinne vært noen gnist mellom dere da? Har dere sex ofte nok osv?

Hvorfor tar folk til takke, og så sitter og surver og drømmer om noe bedre? Ufattelig...

Følelser er ikke så lett å styre, desverre.

Det er bare det at man må prøve å gjøre det beste for alle parter, inkludert en selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...