Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke få åpnet en e-post jeg fikk i jula som er i PowerPoint (pps fil). Har dette på dataen, og skjønner igrunnen ikke hvorfor den ikke vil åpnes. Fila ligger forresten i Norton Internet Security under e-postfiltrering klassifisert som REN ikke SPAM dersom dette har noen betydning. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan se disse e-postene

Skrevet

Har du lagret filen på harddisken?

Hvilket epost-program bruker du?

Får du noen feilmeldinger?

Skrevet
  citoyen skrev (På 3.1.2006 den 16.00):

Har du lagret filen på harddisken?

Hvilket epost-program bruker du?

Får du noen feilmeldinger?

Jeg får ikke lagret e-posten. Den ble ikke registrert som Spam, men kom inn i innboks. Bruker Outlook Ekspress. Får ikke noen feilmelding heller, kan rett og slett ikke åpne den i det hele tatt

Skrevet
  maia74 skrev (På 4.1.2006 den 15.12):

Jeg får ikke lagret e-posten. Den ble ikke registrert som Spam, men kom inn i innboks. Bruker Outlook Ekspress. Får ikke noen feilmelding heller, kan rett og slett ikke åpne den i det hele tatt

De fleste mail-leverandører tilbyr webmail i tillegg. Kan du logge inn på webmail og lagre vedlegget derfra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...