maia74 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg kan ikke få åpnet en e-post jeg fikk i jula som er i PowerPoint (pps fil). Har dette på dataen, og skjønner igrunnen ikke hvorfor den ikke vil åpnes. Fila ligger forresten i Norton Internet Security under e-postfiltrering klassifisert som REN ikke SPAM dersom dette har noen betydning. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan se disse e-postene 0 Siter
citoyen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har du lagret filen på harddisken? Hvilket epost-program bruker du? Får du noen feilmeldinger? 0 Siter
maia74 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Har du lagret filen på harddisken? Hvilket epost-program bruker du? Får du noen feilmeldinger? Jeg får ikke lagret e-posten. Den ble ikke registrert som Spam, men kom inn i innboks. Bruker Outlook Ekspress. Får ikke noen feilmelding heller, kan rett og slett ikke åpne den i det hele tatt 0 Siter
citoyen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg får ikke lagret e-posten. Den ble ikke registrert som Spam, men kom inn i innboks. Bruker Outlook Ekspress. Får ikke noen feilmelding heller, kan rett og slett ikke åpne den i det hele tatt De fleste mail-leverandører tilbyr webmail i tillegg. Kan du logge inn på webmail og lagre vedlegget derfra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.