Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- med julegavene!

Altså for jula-06. Vi var på salg i dag og hamstret. Nå er gavene pakket inn, med til/ fra-lapp og alt!

Vi har igjen gaver til barna og hverandre. Deilig å være ferdig! Og å tenke på alle pengene vi har spart!

Fornøyd etter/ "førjuls"hilsen

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

9

• fei1365380229

9

• carma

8

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi... :-|

Dine venner og familie bør jo bare ikke ha noen egne ønsker for julen 2006, da :-p

Skrevet

Dine venner og familie bør jo bare ikke ha noen egne ønsker for julen 2006, da :-p

"Dine venner og familie bør jo bare ikke ha noen egne ønsker for julen 2006, da :-p "

hehe det tenkte jeg også. ;-)

Ellers høres det jo deilig ut å være ferdig.

Skrevet

"Dine venner og familie bør jo bare ikke ha noen egne ønsker for julen 2006, da :-p "

hehe det tenkte jeg også. ;-)

Ellers høres det jo deilig ut å være ferdig.

Jeg er sånn som koser meg med å handle gavene og ikke minst å pakke dem inn og lage til/fra-lapper til alle sammen, så jeg hadde nok syns det ville blitt forferdelig stusselig i desember dersom det alt var blitt gjort i januar :-p

Gjest smøball
Skrevet

Oj, de fleste tenker på å bytte fjorårets julegaver nå, ikke kjøpe nye.. Hehe, du er god syns jeg!

Skrevet

Julenissen har ikke hørt på meg heller, så det skulle være normalt å få et slips i stedet for ny bil.

Gjest Halvorinna
Skrevet

Hmm, var det så lurt? Du har i hvertfall sørget for at alle du kjenner sannsynligvis får noe de ikke ønsker seg, og det de får kan garantert ikke byttes. Tror nok jeg venter til oktober i hvert fall, jeg da (men så er jeg blakk og har overhodet ikke penger til en ny julegaveshopperunde nå, salg eller ikke salg)

fei1365380229
Skrevet

Det hadde ikke jeg orket. Gavene hadde vel blitt så som så også etter å ha ligget i ett år. Vinene hadde nok klart seg hvis vi hadde kjøpt årgangsvin, men sjokoladen og marsipanen hadde nok sett begredelig ut. Hva for drit kjøper du da? Kan man ikke like godt la hver da???

Gjest på forhånd
Skrevet

Det hadde ikke jeg orket. Gavene hadde vel blitt så som så også etter å ha ligget i ett år. Vinene hadde nok klart seg hvis vi hadde kjøpt årgangsvin, men sjokoladen og marsipanen hadde nok sett begredelig ut. Hva for drit kjøper du da? Kan man ikke like godt la hver da???

Ikke alle som kjøper snop og drikke til jul vettu. Hørt om klær, pynt, smykker? Alle blir vel glad for slikt og DET kan stå lenge, men bytte får man ikke, og det er jo dumt.

Gjest kjøper noe tidlig
Skrevet

Jeg har kjøpt et par cd'er, og de er innpakket i plast. Jeg har også kjøpt noen bøker.

Gjest kjøper noe tidlig
Skrevet

Jeg har noen ting allerede.

Gjest ja ja du om det
Skrevet

Får håpe for din del at de du har kjøpt til ikke kjøper seg dette iløpet av ett år da ..... sjansen er jo egentlig veldig stor for at det skjer .....

fei1365380229
Skrevet

Jeg har kjøpt et par cd'er, og de er innpakket i plast. Jeg har også kjøpt noen bøker.

Men tenk om de du har tenkt å gi cd'ene til har kjøpt de på tilbud selv i løpet av 2006 eller at det ikke lenger er noe de ønsker seg. Cd'er kan jo byttes også, men ikke etter 1 år.

Skrevet

Å herre min hatt...Du er jammen meg verre enn bestevenninna mi du!!!

fei1365380229
Skrevet

Ikke alle som kjøper snop og drikke til jul vettu. Hørt om klær, pynt, smykker? Alle blir vel glad for slikt og DET kan stå lenge, men bytte får man ikke, og det er jo dumt.

Klær, pynt og smykker kjøper jeg aldri i verden 1 år i forveien. Moten forandrer seg så vanvittig, til og med årets julepynt kommer til å være avdanket til neste års jul.

Klær er det verste jeg kan tenke meg å få også. I år som i fjor fikk jeg noe grusomt av en venninne og hva søren skal jeg gjøre med det? Tror det var kjøpt på tilbud - sånn som ingen andre ville ha tilbud :(

Skrevet

Er det ikke ganske sannsynlig at man i løpet av et helt år vil komme til å kjøpe seg de cd'ene man er interessert i som har kommet ut alt nå...?

Skrevet

Nei, fei, du tar nok helt feil. Jeg kjøper ikke noe dritt i det heletatt.

Varene som er kjøpt, er stort sett forbruksvare (såpe, barneklær etc) som tåler å ligge et år uten å ta skade av det.

Hva du måtte synes, får være din sak.

Bytting? Hadde du villet bytte en såpe som du ikke likte? *S*

Vennlig hilsen

Skrevet

Å herre min hatt...Du er jammen meg verre enn bestevenninna mi du!!!

Å?

Skrevet

Nå har jeg lest alle kommentarene i tråden nedover her og de fleste svarene lyser av misunnelse (antagelig min også..)

*ler*

;-))

Skrevet

Å?

Hun pleier nemlig å være ferdig til fellesferien og det er sånn ca seks mnd før jeg nesten har fått begynt *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...