Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herre min hatt...Du er jammen meg verre enn bestevenninna mi du!!!

DET er ille.

Tror jeg.

:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

9

• fei1365380229

9

• carma

8

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klær, pynt og smykker kjøper jeg aldri i verden 1 år i forveien. Moten forandrer seg så vanvittig, til og med årets julepynt kommer til å være avdanket til neste års jul.

Klær er det verste jeg kan tenke meg å få også. I år som i fjor fikk jeg noe grusomt av en venninne og hva søren skal jeg gjøre med det? Tror det var kjøpt på tilbud - sånn som ingen andre ville ha tilbud :(

Hehe.. jeg må også innrømme at jeg hadde blitt en smule skuffet om jeg fikk klær i julegave som ble kjøpt på januarsalg ett år tidligere, ja. Det er jo en grunn til at de er på salg :-p

Skrevet

Nå har jeg lest alle kommentarene i tråden nedover her og de fleste svarene lyser av misunnelse (antagelig min også..)

*ler*

;-))

Jeg er ikke misunnelig - måtte bare si det ;-p

Jeg storkoser meg i førjulstiden, med å finne ut og handle gaver til de jeg er glad i, og ikke minst å pakke inn og lage til/fra-lapper og sånt. Hadde ikke klart meg uten, hehe :-)

Det er ikke alle som syns at julegavehandel bare er et pes som man MÅ bli ferdig med fortest mulig.

Skrevet

DET er ille.

Tror jeg.

:-)

Jepp, og jeg er egentlig bittelitt misunnelig hvert eneste år! Lover meg sjøl av gavene iallefall skal være ferdige i løpet av november, men tror du det går? Neida :-/

Gjest kjøper noe tidlig
Skrevet

Er det ikke ganske sannsynlig at man i løpet av et helt år vil komme til å kjøpe seg de cd'ene man er interessert i som har kommet ut alt nå...?

Jeg har kjøpt en cd til en jente jeg er tante til, og hun har ikke så mange cd'er. Om hun har den får hun nok byttet den.

Skrevet

Hehe.. jeg må også innrømme at jeg hadde blitt en smule skuffet om jeg fikk klær i julegave som ble kjøpt på januarsalg ett år tidligere, ja. Det er jo en grunn til at de er på salg :-p

Neida, har du vært på salget? Der var det utrolig mye fint, skal jeg si deg! Løp og kjøp! *S*

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig - måtte bare si det ;-p

Jeg storkoser meg i førjulstiden, med å finne ut og handle gaver til de jeg er glad i, og ikke minst å pakke inn og lage til/fra-lapper og sånt. Hadde ikke klart meg uten, hehe :-)

Det er ikke alle som syns at julegavehandel bare er et pes som man MÅ bli ferdig med fortest mulig.

Okei da, du har en ganske god begrunnelse, så da er du strøket fra misunnelses-lista :-)

fei1365380229
Skrevet

Tørr ikke si noe om det heller. Sendte bare en sms som ifjor og takket for julegaven. Den jeg fikk i fjor var enda verre enn den i år da.

Vi har overhodet ikke lik smak i det hele tatt, hun har litt sånn Patsy smak (litt billig) og jeg har mer sporty, men hun kjøper kjerring til meg :)

Skrevet

Okei da, du har en ganske god begrunnelse, så da er du strøket fra misunnelses-lista :-)

Hurra!

hehe :-p

Skrevet

Neida, har du vært på salget? Der var det utrolig mye fint, skal jeg si deg! Løp og kjøp! *S*

Ja, det er sikkert masse stilig nå! :-)

Men jeg tror ikke jeg ville handlet nå med året 2007 for øyet ;-) Da er det nok andre ting som er finere.

Skrevet

Tørr ikke si noe om det heller. Sendte bare en sms som ifjor og takket for julegaven. Den jeg fikk i fjor var enda verre enn den i år da.

Vi har overhodet ikke lik smak i det hele tatt, hun har litt sånn Patsy smak (litt billig) og jeg har mer sporty, men hun kjøper kjerring til meg :)

Hehe.. Hva med å ønske seg noe konkret? Jeg har etterhvert funnet ut at man oftere får noe man faktisk kommer til å bruke dersom man kommer med noen ønsker :-)

fei1365380229
Skrevet

Nå har jeg lest alle kommentarene i tråden nedover her og de fleste svarene lyser av misunnelse (antagelig min også..)

*ler*

;-))

Jeg er heller ikke misunnelig altså. Vi kjøper gaver i slutten av november hvert år, kun bruke opp ting eller ting folk har ønsket seg. Vi kjøper nesten ikke noe til de voksne så noe særlig pes er det ikke. Pleier å lage en kalender til besteforeldre, men den gjør seg best med litt ferskere bilder :).

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg er sånn som koser meg med å handle gavene og ikke minst å pakke dem inn og lage til/fra-lapper til alle sammen, så jeg hadde nok syns det ville blitt forferdelig stusselig i desember dersom det alt var blitt gjort i januar :-p

Jeg liker ikke særlig godt å handle inn til jul. Men å gjøre det nå, til og med å pakke dem inn og sette til og fralapper på, mens det gamle papiret såvidt er borte - det syns jeg jagu er helt perverst.

Jeg tror i alle fall at jeg ville holdt det for meg sjøl.

:P

Skrevet

Jeg er heller ikke misunnelig altså. Vi kjøper gaver i slutten av november hvert år, kun bruke opp ting eller ting folk har ønsket seg. Vi kjøper nesten ikke noe til de voksne så noe særlig pes er det ikke. Pleier å lage en kalender til besteforeldre, men den gjør seg best med litt ferskere bilder :).

*stryker fei fra misunnelseslista*

;-)

fei1365380229
Skrevet

Hehe.. Hva med å ønske seg noe konkret? Jeg har etterhvert funnet ut at man oftere får noe man faktisk kommer til å bruke dersom man kommer med noen ønsker :-)

Jammen jeg syns det er unødvendig at vi skal kjøpe noe til hverandre i det hele tatt, men hun gjør det hvert år og så smeller jeg til med vinflaska mi og håper hun skjønner pointet :).

fei1365380229
Skrevet

Men fargene på barnetøyet forandrer seg jo også fra år til år. Fasong og motiv likeså.

Skrevet

Jammen jeg syns det er unødvendig at vi skal kjøpe noe til hverandre i det hele tatt, men hun gjør det hvert år og så smeller jeg til med vinflaska mi og håper hun skjønner pointet :).

Drikker hun vin?

Hadde jeg fått vin, hadde jeg blitt dødelig fornærma! c",)

Skrevet

Men fargene på barnetøyet forandrer seg jo også fra år til år. Fasong og motiv likeså.

Har det noe å si? Barnet er 1 1/2 år til neste jul, så jeg ser ikke poenget.

Gjest Tinarelbe
Skrevet

Jeg skal også handle julegavene tidlig i år, og venter spent på når gavekortene er på tilbud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...