Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke særlig godt å handle inn til jul. Men å gjøre det nå, til og med å pakke dem inn og sette til og fralapper på, mens det gamle papiret såvidt er borte - det syns jeg jagu er helt perverst.

Jeg tror i alle fall at jeg ville holdt det for meg sjøl.

:P

Eller pakk inn gavene du sjøl fikk og gi videre neste år. Ikke til samme person da.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

9

• fei1365380229

9

• carma

8

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Drikker hun vin?

Hadde jeg fått vin, hadde jeg blitt dødelig fornærma! c",)

Gjett om hun drikker vin. Du skulle sett den flotte kjerringskjorta som jeg fikk til jul i år. Da kan man bli dødelig fornærmet da :).

Jeg vet da vel om en venninne drikker vin eller ikke!

fei1365380229
Skrevet

Har det noe å si? Barnet er 1 1/2 år til neste jul, så jeg ser ikke poenget.

Ja, ja... minner meg litt om min bestefar som var så stolt - han hadde kjøpt julegaver til 10-12 stykker på 5 minutter.

Alle fikk likt skjerf fra Dressmann.

Han la sjela si i det vil jeg si :)

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Men fargene på barnetøyet forandrer seg jo også fra år til år. Fasong og motiv likeså.

... hadde det ikke vært for at jeg er super blakk rett etter jul hadde jeg gjort det selv...

Håndklær f eks, det har man alltid bruk for og kan man få noen luksus, store deilige, myke håndklær til jul er vel det greit-alltid!!! Og hvis de nettopp har pusset opp badet f eks, så vet man jo vhvilke farger man kan kjøpe og!

Eller deilig sengetøy, alltid digg å få det!

Eller en nisseserie man ønsker seg... 1/2 pris på det nå:o) Modern samler på de derre nissemennene som er ett kor. De koster 300,- stk og de er ganske mange! Så kan hun få to neste år da:o) Og de kjøper hun IKKE i løpet av året selv...

Syns du er flink jeg, jeg vil og, og ER missunnelig!!!

Skrevet

Kanskje det er en ide for meg å begynne snart også?

Da kan jeg snappe opp litt om hva folket mangler også så slipper jeg å kjøpe gavekort i desember.

Gjest kjøper noe tidlig
Skrevet

... hadde det ikke vært for at jeg er super blakk rett etter jul hadde jeg gjort det selv...

Håndklær f eks, det har man alltid bruk for og kan man få noen luksus, store deilige, myke håndklær til jul er vel det greit-alltid!!! Og hvis de nettopp har pusset opp badet f eks, så vet man jo vhvilke farger man kan kjøpe og!

Eller en nisseserie man ønsker seg... 1/2 pris på det nå:o) Modern samler på de derre nissemennene som er ett kor. De koster 300,- stk og de er ganske mange! Så kan hun få to neste år da:o) Og de kjøper hun IKKE i løpet av året selv...

Det mener jeg også!

Skrevet

Takk, koselig å høre.

He-he! Jeg fikk så ørene flagra i sted... Litt moro, da, å provosere folk med SÅ lite!

Skrevet

Men de kan jo ikke bytte det de får da! Hvis de har det fra før, mener jeg. Eller får dobbelt opp.

Skrevet

Å gudbedre, går det an :o))

Men du er da heldig :-)

Skrevet

Kjære folk...

En gang kjøpte vi julegaver i oktober. Enden på visa var at vi rota dem bort i heimen, og måtte kjøpe et sett til midt i desember.

Tror vi fungerer best under press, her!

;)

Skrevet

Kjære folk...

En gang kjøpte vi julegaver i oktober. Enden på visa var at vi rota dem bort i heimen, og måtte kjøpe et sett til midt i desember.

Tror vi fungerer best under press, her!

;)

He-he! Det har vi også gjort. Men denne gangen ligger gavene på en fast plass i kjelleren.

Mista nikket
Skrevet

Gratulere. Du må vel være Norges raskeste julepakkehandler. Din tittel må bli Norgesmester (sort belte?) i julegaveshopping.

Skrevet

Gratulere. Du må vel være Norges raskeste julepakkehandler. Din tittel må bli Norgesmester (sort belte?) i julegaveshopping.

Takk, takk!

Så tidlig ute har vi aldri vært før... 3. januar og ferdig med nesten alle julegavene er ny, personlig rekord.

Fremdeles har vi igjen noen bursdagsgaver utover året, men det er ikke så mange det heller.

Mista nikket
Skrevet

Gjett om hun drikker vin. Du skulle sett den flotte kjerringskjorta som jeg fikk til jul i år. Da kan man bli dødelig fornærmet da :).

Jeg vet da vel om en venninne drikker vin eller ikke!

Kanskje hun hadde drukket vin før hun gikk og handlet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...