Gjest Ferri Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Pokker nå er jeg blitt bitt av World of Warcraft basillen!! Å som jeg suger!!! Vil så gjerne komme til level 60 med magikeren min, Drepe, får gull, lage noen nye klær, drepe få gull, enchantè litt, drepe få gull, slakte noen horde, rince repeat!! idiotiii!!! lol RÅD: IKKE KJØP WOW TIL BARNET DITT!!! Styr langt unna alle data spill faktisk ;p Dette kommer til og bli et GIGANTISK problem i fremmtiden når alle barna blir vokse og fortsatt sitter forran skjermen 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 keinstein skrev (På 3.1.2006 den 16.14): Jeg kjenner en som døde av det. :-) Au, ja her ser dere.. Orc'er og troll er livsfarlige! 0 Siter
Lula Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Gubben spiller døgnet rundt. Helt greit i grunnen, da får jeg fred til mitt Guttungen spiller også, han er 9 år. Han får ikke spille mer enn det vi gir lov til og har kun gamecard som han selv må kjøpe for lommepengene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.