Gå til innhold

Trenger musikkhjelp til side

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det av en eller annen grunn er en del som plutselig får dette for seg her inne for tiden.

Jeg kan ikke stresse det nok: Musikk på websider er en uting, og det eneste du oppnår er at mange lukker siden i avsky idet de åpner den. Det er irriterende, tacky og gir et urimelig uprofesjonellt preg på en side. Det er rett ut sagt det absolutt verste du kan gjøre på en webside - til og med værre enn animerte giffer over hele siden.

"..........................................."

Skrevet

Virker som det av en eller annen grunn er en del som plutselig får dette for seg her inne for tiden.

Jeg kan ikke stresse det nok: Musikk på websider er en uting, og det eneste du oppnår er at mange lukker siden i avsky idet de åpner den. Det er irriterende, tacky og gir et urimelig uprofesjonellt preg på en side. Det er rett ut sagt det absolutt verste du kan gjøre på en webside - til og med værre enn animerte giffer over hele siden.

"..........................................."

Hvis man misliker musikken, kan man jo bare slå av lyden.

Skrevet

Neida, hvis man sitter og hører på musikk mens man surfer, så er sånt fryktelig plagsom, webside-lyden legger seg oppå musikken.

Minimum om mam absolutt vil lage amatørmessige sider med lyd, er å ha en link godt synlig, der vedkommende som kommer inn på siden kan stenge av websidens lyd.

Skrevet

Jada. Og man kan gå inn i browseroppsettet og slå av animerte giffer også. Men det er fortsatt irriterende :-)

"............................................"

Skrevet

Neida, hvis man sitter og hører på musikk mens man surfer, så er sånt fryktelig plagsom, webside-lyden legger seg oppå musikken.

Minimum om mam absolutt vil lage amatørmessige sider med lyd, er å ha en link godt synlig, der vedkommende som kommer inn på siden kan stenge av websidens lyd.

"Minimum om mam absolutt vil lage amatørmessige sider med lyd, er å ha en link godt synlig, der vedkommende som kommer inn på siden kan stenge av websidens lyd."

En svær, feit knapp med "SLÅ AV DEN FÆLE LYDEN", som utvilsomt blir den mest beklikkede linken på siden :-)

"............................................."

Skrevet

Jada. Og man kan gå inn i browseroppsettet og slå av animerte giffer også. Men det er fortsatt irriterende :-)

"............................................"

Hva er en griff?

Skrevet

Hva er en griff?

Les igjen, du :-)

(GIF er et bildeformat, hvor man også kan lage animasjoner)

"......................................"

Skrevet

Les igjen, du :-)

(GIF er et bildeformat, hvor man også kan lage animasjoner)

"......................................"

Ååååh. Jeg trodde faktisk det var et dyr, jeg...

Og jeg er ikke engang blond.

Skrevet

Ååååh. Jeg trodde faktisk det var et dyr, jeg...

Og jeg er ikke engang blond.

Hehe - hvis Prozak hadde stavet det slik du leste det, så hadde du ikke vært _helt_ på bærtur ;-)

"En griff er et fabeldyr som ser ut som en krysning mellom en løve og en ørn."

http://no.wikipedia.org/wiki/Griff

Skrevet

Hehe - hvis Prozak hadde stavet det slik du leste det, så hadde du ikke vært _helt_ på bærtur ;-)

"En griff er et fabeldyr som ser ut som en krysning mellom en løve og en ørn."

http://no.wikipedia.org/wiki/Griff

Ok. Går litt fort i svingene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...