keinstein Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 De skal være inni sånne hule kinesiske kaker. F eks Den som lever postei. Du er ikke supermann. Smekken din er åpen. Noen fler? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Kult! Har du oppskrift på sånne kaker og fremgangsmåte også takk. Putter man bare vanlig papir i kakene før de blir stekt???? 0 Siter
Gjest Rinetalbe Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Regelmessig avføring er oppskrytt. Hvis det er meg dere ler av tar dere feil. Morgenstund er tull i grunn Det er alltid mørkest like før midnatt 0 Siter
org Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Kanskje du finner noe her? http://www.sidene.no/russ/russekort_tidl.htm 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Kult! Har du oppskrift på sånne kaker og fremgangsmåte også takk. Putter man bare vanlig papir i kakene før de blir stekt???? Jeg leter etter oppskrift også, men det er kanskje samme deigen som den i napoleonskake? http://www.ualr.edu/grspangler/cookie.html 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Kanskje du finner noe her? http://www.sidene.no/russ/russekort_tidl.htm Russekort! At jeg ikke tenkte på det? Du er en engel. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Regelmessig avføring er oppskrytt. Hvis det er meg dere ler av tar dere feil. Morgenstund er tull i grunn Det er alltid mørkest like før midnatt Mann som har klødd seg i rompa, biter ikke negler. 0 Siter
org Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Russekort! At jeg ikke tenkte på det? Du er en engel. ... med skitt på vingan. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Morrabrød er gull i munn:-) Hehe... Den lo jeg godt av gitt! 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 En god latter forlenger smilet;) Eller forlenger ansiktet. :-] 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Stek ikke bacon naken. Ikke spis den gule snøen. Når skaren bærer en fullvoksen mann til st.hans, blir det sein sommer. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Stek ikke bacon naken. Ikke spis den gule snøen. Når skaren bærer en fullvoksen mann til st.hans, blir det sein sommer. "Stek ikke bacon naken" Hvorfor ikke? 0 Siter
amber sun Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 "Stek ikke bacon naken" Hvorfor ikke? *Au* ;-P 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Skyt ikke bjørnen før skinnet er solgt. Bedre med en fugl i ovnen enn 10 på taket. 0 Siter
Gjest en blaut en Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det er bedre å stole på tissen, enn å tisse på stolen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 "Stek ikke bacon naken" Hvorfor ikke? Har du aldri stekt bacon før? Veldig varm fettsprut på edlere deler er neppe noe å trakte etter - annet enn for svært spesielt interesserte. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.