Gå til innhold

Til Laila og Jorunn

Anbefalte innlegg

Gjest suselusa

Hei dere to!

Vil bare si til dere at dere gjør en fantastisk jobb på dette forumet, jeg tror jeg kan si med sikkerhet at det er _mange_ som får lettet seg her inne, og som også setter stor pris på at dere tar dere tid til å svare såpass mye som dere gjør.

Jeg har lagt merke til at dere svarer av og til sent på kvelden, og da blir jeg ekstra imponert over dere, å bruke så mye energi på oss, dét synes jeg dere fortjener skryt for!

Vel, tenkte egentlig at dere - som alle andre - også trenger litt positiv feedback på at dere gjør noe utrolig viktig for andre mennesker!

Tusen takk!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21254-til-laila-og-jorunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære suselusa og trillian! Takk for deres positive tilbakemelding. Vi setter selvsagt pris på,- vi som alle andre å få høre at det vi gjør kan være til hjelp. Det er derfor vi også prøver så godt vi kan å svare så ofte og mye vi kan, da vi har tro og håp om at det kan være til hjelp, støtte for mange av dere som har spørsmål knyttet til spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21254-til-laila-og-jorunn/#findComment-91823
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...