Gå til innhold

Bor du i USA, eller hjelp meg!?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøpebukk

Trenger en e-postadresse i USA. For å logge inn på en kjøp/salg side,hehe. Men bare residens fra USA får registrer seg, dermed får jeg ikke tak i selgerne. Hva gjør jeg da? Forsøkte med å opprette en hotmailkonto, men det funka ikke. Fikk ingen confirmationmail jeg.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212543-bor-du-i-usa-eller-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjøpebukk

Bruk tallet 94305 (evt med CA foran). Det er i california. Pleier jeg å bruke, etter å ha bodd der.

Pøvde dette, altså la inn et retningsnr jeg fant på nett (tror det var Santa Monica. Men hotmailadressen får ikke noen confirmation mail. Kan den "lukte" at jeg er i Norge?:0)

Pøvde dette, altså la inn et retningsnr jeg fant på nett (tror det var Santa Monica. Men hotmailadressen får ikke noen confirmation mail. Kan den "lukte" at jeg er i Norge?:0)

Ikke umulig at den "lukter" at du er utenfor USA via Ip-adressen din.

Eneste mulighet er å sette opp internet Explorer til å bruke en virksom amerikansk proxy-server.

Dr. Frankenstein

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror faktisk det er mulig å se på IP-adressen din at du befinner deg i Norge.

Ellers har jeg hørt at det finnes firmaer i Usa som driver butikk ved å være innkjøpssentral for utlendinger som ønsker å kjøpe varer av amerikanske firmaer som krever bostedsadresse i Usa. Det vil si du oppgir dem til å være din adresse i Usa. Så blir varene sendt dit og de sender varene videre til deg i Norge. Men ikke spør meg hvordan du finner fram til disse. For det vet jeg ikke.

Annonse

HÆ? Hehe, ok hvordan gjør jeg det?

Åpne Internet explorer. Gå på Verktøy-Alternativer for internet-Tilkoblinger-Lan-innstillinger. Kryss av for bruk proxy innstillinger. Skriv så inn en server som jeg i farten fant og som ser ut til at virker. Under adresse skriv: 209.86.122.224, under port: 80 Trykk OK og prøv om du får registrert deg nå.

(Senere går du så inn og fjerner krysset ved proxy servere slik at trafikken routes normalt.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...