Gå til innhold

Gud bevare barna til foreldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det innlysende at man drikker på fest når man er ute til kl 01. Jeg tenker at 01 er én time forlenge: Man har brutt den symbolske midnattsgrensen, som jeg mener burde være forbeholdt eldre ungdommer. En time mer å feste på. kan bety for ungdommene at de tar sjansen på å drikke, rett og slett fordi de har tid til det.

"For meg er det innlysende at man drikker på fest når man er ute til kl 01. "

Hm. Jeg var ute like lenge uten å drikke. Ingen av oss drakk.

Fortsetter under...

Skrevet

"For meg er det innlysende at man drikker på fest når man er ute til kl 01. "

Hm. Jeg var ute like lenge uten å drikke. Ingen av oss drakk.

Gå hjem og puss glorien din, nænners! :P

Skrevet

Gå hjem og puss glorien din, nænners! :P

Hehehe. Andre ganger drakk vi, da. Men mange ganger ikke, altså.

*gnikker*

Skrevet

Hehehe. Andre ganger drakk vi, da. Men mange ganger ikke, altså.

*gnikker*

*heller sølvpussen i hue på nanna*

Gjest Lær barna moral
Skrevet

Når ungdom oppfører seg slik er det helt tydelig mangel på oppdragelse. De har jo tydligvis ikke lært hva skyldfølelse og moral er. Kan tippe at de sikkert har hatt foreldre som har vært så opphengt i egen karriere at de ikke har gitt seg tid til barna, siden de kommer fra svært rike familier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...