Gjest Mrs. Muscle Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hvor mange av dere damer har opplevd at menn tester grensene deres fysisk (fordi de selv er kåte, og merker at du ikke er kåt på mannen), når dere er på privatfest eller på gata, f.eks etter fest? Hvordan reagerer du, fysisk og psykisk? 0 Siter
Flyberta Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Mulig at jeg har et teskjesyndrom her nå, men jeg forstår ikke akkurat hva du mener. Skjønner jo at det har noe med ubehagelige og uønskede fysiske tilnærmelser å gjøre. Mener du fra egen mann eller fremmede? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 De som klyper meg i rompa får en klask på lanken, eller et klyp i pikken. 0 Siter
flisa Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Mulig at jeg har et teskjesyndrom her nå, men jeg forstår ikke akkurat hva du mener. Skjønner jo at det har noe med ubehagelige og uønskede fysiske tilnærmelser å gjøre. Mener du fra egen mann eller fremmede? Skjønte det ikke jeg heller... 0 Siter
flisa Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Mulig at jeg har et teskjesyndrom her nå, men jeg forstår ikke akkurat hva du mener. Skjønner jo at det har noe med ubehagelige og uønskede fysiske tilnærmelser å gjøre. Mener du fra egen mann eller fremmede? Skjønte det ikke jeg heller... 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hva er det du mener? Hvordan skal jeg reagere fysisk på en manns tilnærmelser hvis jeg ikke er kåt? Mener du om jeg fyker til han? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.