Gå til innhold

Hvordan starte butikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snøball

I den siste Cosmopolitan var det er jente som starta for seg selv og de tipsene hun gir er:

-Vent med å starte til du kan danne aksjeselskap.

-Undersøk hvordan kontaktstrømmen er i den bransjen du skal inn i.

-Hvis det er for store utgifter ikke kast deg inn i det ukjente.'

-Allier deg med noen som kan det.

Håper dette hjalp litt da...??

Du har vel god startkapital? Også må du ha en lokal, hvis ikke må du leie en. Du må også ha gode kontakter, og det er alltid en fordel å kjenne noen som er grunder.

Gjest Ramina

I den siste Cosmopolitan var det er jente som starta for seg selv og de tipsene hun gir er:

-Vent med å starte til du kan danne aksjeselskap.

-Undersøk hvordan kontaktstrømmen er i den bransjen du skal inn i.

-Hvis det er for store utgifter ikke kast deg inn i det ukjente.'

-Allier deg med noen som kan det.

Håper dette hjalp litt da...??

Du har vel god startkapital? Også må du ha en lokal, hvis ikke må du leie en. Du må også ha gode kontakter, og det er alltid en fordel å kjenne noen som er grunder.

Takk for svar.

Har selvsakt tenkt på alt du nevner.

Men det jeg i første omgang lurer på som sakt er hvordan kommer jeg i kontakt med leverandørene av tv, stereoanlegg, spillemaskiner mm.

Og hvis det er mer interessant å starte kjedebutikk...hvordan kommer man i kontakt med overhodene som bestemmer om en kan starte i akkurat den byen/på det stedet.

Gjest Mrs. Muscle

Takk for svar.

Men det jeg i første omgang lurer på som sakt er hvordan kommer jeg i kontakt med leverandørene av tv, stereoanlegg, spillemaskiner mm.

Og hvis det er mer interessant å starte kjedebutikk...hvordan kommer man i kontakt med overhodene som bestemmer om en kan starte i akkurat den byen/på det stedet.

Du starter med å finne informasjon på mer relevante steder enn doktoronline.no

Annonse

Dr. Frankenstein

Når du spør om slikt på Doktor Online er det et tegn på at det å konkurrere med de store elektrokjedene er noe som ligger utenfor din rekkevidde.

Men det er selvsagt ikke umulig. Man trenger ikke være spesielt intelligent for å bli rik på andres arbeidskraft. Bare se på Vaske-Bakke.

Gjest Ramina

Når du spør om slikt på Doktor Online er det et tegn på at det å konkurrere med de store elektrokjedene er noe som ligger utenfor din rekkevidde.

Men det er selvsagt ikke umulig. Man trenger ikke være spesielt intelligent for å bli rik på andres arbeidskraft. Bare se på Vaske-Bakke.

Ja, ja, ja...

Ferdig nå?

Hadde du kunnet lese ordentlig så hadde du sett at jeg ikke ba om hjelp til å telle hjerneceller...

Dr. Frankenstein

Ja, ja, ja...

Ferdig nå?

Hadde du kunnet lese ordentlig så hadde du sett at jeg ikke ba om hjelp til å telle hjerneceller...

Beklager! Jeg klarte ikke dy meg. :)

Dessuten fikk jeg fram et annet poeng. Et poeng jeg synes er viktigere, og som kanskje gir en pekepinn på årsaken til min noe ufine kommentar til deg. ;)

Gjest Ramina

Beklager! Jeg klarte ikke dy meg. :)

Dessuten fikk jeg fram et annet poeng. Et poeng jeg synes er viktigere, og som kanskje gir en pekepinn på årsaken til min noe ufine kommentar til deg. ;)

Vet du, den analyseringen din av meg på grunnlag av et spørsmål viser helt klart mer av din personlighet enn min altså.

Gjest Zuleika

Er det slik at de som spør på Doktor Online har lavere intelligens enn de som spør andre steder?

Annonse

Gjest Calóni

Takk for svar.

Når feks Expert skal utvide med en butikk, da er det vel de selv som tar initiativet? Jeg tror ikke at noen bare kan ta kontakt med Expert og si "hei, jeg vil gjerne starte en butikk for dere, jeg". Så om du vil starte selv, så må du nok finne på noe helt nytt.

Mulig jeg misforsto hva du mente, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...