Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg en plass ved en by som er flott å bo i?

Vi har lyst å leie en leilighet ved basseng og havet.

Og den plassen må ikke være altfor langt fra en by.

På forhånd tusen takk.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var i Analipsi for 9 år siden. Det er/var en koselig liten landsby 10 en 10 min. kjøretur utenfor Hersonissos (en av fest-byene). Et par år etter var jeg i Hersonissos, og dro en tur innom Analipsi. Det var blitt litt større, men det var fortsatt en landsby. Mye kan imildertid ha endret seg der på 6-7 år.

"............................................."

Skrevet

Jeg var i Analipsi for 9 år siden. Det er/var en koselig liten landsby 10 en 10 min. kjøretur utenfor Hersonissos (en av fest-byene). Et par år etter var jeg i Hersonissos, og dro en tur innom Analipsi. Det var blitt litt større, men det var fortsatt en landsby. Mye kan imildertid ha endret seg der på 6-7 år.

"............................................."

Nå høres du ut som du er 80 år...

dinosaurdamen
Skrevet

Vi besøkte Agia Pelagia, ca 2 mil vest (tror jeg?) for Heraklion for 5-6 år siden. Bortsett fra at jeg opplevde at alle på hele øya var drittlei alt som het turister, maten smakte uengasjert og flatt og det var kamikazemoskitos store som helikoptre, så var det ikke så verst. Stranda var helt ok, hotellbassenget var fint og det var nok av juggel å bruke turistpenger på. Jeg er ingen fan av Kreta i det hele tatt, men jeg håper dere får det finere enn vi gjorde. :o)

Skrevet

Nå høres du ut som du er 80 år...

Heh-heh...fordi jeg snakker om 6-7 og 10-12 år? Hadde det nå ennå vært 15-20 og 30-40 år, så hadde jeg skjønt det :-)

"..............................................."

Gjest Kreta-fan
Skrevet

Vi besøkte Agia Pelagia, ca 2 mil vest (tror jeg?) for Heraklion for 5-6 år siden. Bortsett fra at jeg opplevde at alle på hele øya var drittlei alt som het turister, maten smakte uengasjert og flatt og det var kamikazemoskitos store som helikoptre, så var det ikke så verst. Stranda var helt ok, hotellbassenget var fint og det var nok av juggel å bruke turistpenger på. Jeg er ingen fan av Kreta i det hele tatt, men jeg håper dere får det finere enn vi gjorde. :o)

Unngå de mest turistifiserte stedene,- hvis det ikke er akkurat det man er ute etter,da.

Helt i øst er det rolige landsbyer, uten alle party-turistene, små hoteller, nydelige strender - uten solseng-utleie.

Perfekt,- i alle fall for meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...