Gå til innhold

Til dere som synes at 170 og 83 kilo er overvektig:

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Man kan se ut omtrent som Tofupill-dama med den høyden og den vekten.

Så, til dere som så raskt anslår høy vekt (ift kroppshøyde) til å være synonymt med overvekt/lubbenhet: u might be wrong.

Hva tror du? Tuller jeg, eller kan det være riktig?

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Hvem er Tofupill-dama?

Godt spørsmål :0)

Se til høyre på skjermen: reklamebildet.

Skrevet

Godt spørsmål :0)

Se til høyre på skjermen: reklamebildet.

hehe åja henne ja!

Hun er vel ikke 83 kg? Ville tippet mindre enn det, men jeg er dårlig på å tippe vekt...

Gjest Ramina
Skrevet

Det har sååååå mye med plassering av kilo, hva er kiloene - muskler, fett - ol.

Jeg er 166 og veier nå 57 kg.

Jeg går ut og inn på de helt rette stedene og er slank men ikke tynn.

Hadde disse kiloene vært mest fett og kanskje sittet rundt hofter, rompe, lår så ville kanskje en god del ment at jeg var overvektig til en viss grad.

Så...om kiloene sitter "riktig" så kan man kanskje kalle det noe så enkelt som "noe kraftig"...og det bør ikke ha noe med overvektig å gjøre.

Mener jeg...

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

hehe åja henne ja!

Hun er vel ikke 83 kg? Ville tippet mindre enn det, men jeg er dårlig på å tippe vekt...

Man kan se omtrent sånn ut, skriver jeg :-)

Gjest Ramina
Skrevet

Ps...svaret mitt er tatt rett ut fra tankene...den dærre dama di ser jeg nemmelig ikke...

:)

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Ps...svaret mitt er tatt rett ut fra tankene...den dærre dama di ser jeg nemmelig ikke...

:)

Hun hopper frem av og til.

Gjest Ramina
Skrevet

Hun hopper frem av og til.

Da er hun fanden så redd for meg iallefall...ser ikke snurten av hu jeg da...

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

Da er hun fanden så redd for meg iallefall...ser ikke snurten av hu jeg da...

Hun kommer nok tilbake når sjenansen har gitt seg. Ikke alle som liker at tusen damer betrakter og kommenterer ens kropp :-)

Skrevet

Jeg har selv vært 169 og 83 kg. Følte meg ikke feit, men absolutt lubben, og ønsket å gå ned ihvertfall 10 kilo.

Nå veier jeg en god del mer, men ser lettere ut fordi jeg har mye muskler. Dessuten er vekten ganske jevnt fordelt.

Skrevet

Jeg tok en titt her for moro skyld:

http://evas-handballside.com/

Det er ikke mange av damene på over 1.70 som veier under 70 kilo. Feite? Njæh, jeg kan ikke si at jeg synes det:-)

Jeg heller vel heller mot å tro at de som veier 50 + og er såpass høye lider av muskelsvinn eller noe annet.

Skrevet

Hun kommer nok tilbake når sjenansen har gitt seg. Ikke alle som liker at tusen damer betrakter og kommenterer ens kropp :-)

Jeg husker godt dama jeg, men etter at du kommenterte henne har hun vært borte-vekk. Stakkars kvinnfolk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...