Gå til innhold

sykemelding

Anbefalte innlegg

Gjest sykemelding
Skrevet

Er det fem dager man har lov til å være hjemme uten legeerklæring?

Skrevet

Vi kan 8, for vår bedrift er IA-bedrift. De som ikke er det har 3. (Kalenderdager altså, så om man er syk på fredag og ikke jobber på lørdag og søndag så blir mandagen dag 4.)

Dr. Frankenstein
Skrevet

Jeg har også hørt at det har vært en generell utvidelse av adgangen til egenerklæringer. Men jeg er ikke helt sikker. For å være på den sikre siden anbefaler jeg at du sjekker med den fagforeningen hvor du er medlem (for du er vel medlem av en fagforening?).

Skrevet

Tre.

8 hos oss. Vi er nemlig med i den ordningen som jeg ikke husker hva heter i farten, men som innebærer at man kan ha 24 sykedager, men max. 8 i slengen i løpet av ett år. Vi kan altså ha fra 3-24 egenmeldinger.

Skrevet

8 hos oss. Vi er nemlig med i den ordningen som jeg ikke husker hva heter i farten, men som innebærer at man kan ha 24 sykedager, men max. 8 i slengen i løpet av ett år. Vi kan altså ha fra 3-24 egenmeldinger.

Samme som oss det, Lillemus. :-)

skorpion1975
Skrevet

Dere er IA-bedrift.

Gjest Zuleika
Skrevet

Det er tre dager opptil fire ganger i året hvis dere ikke er IA bedrift. Vær oppmerksom på at hvis du blir syk en fredag så teller lørdag og søndag med. Da er mandag fjerde dagen og du må skaffe deg sykemelding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...