Gå til innhold

gråter i søvne?

Anbefalte innlegg

sprelline1365380900
Skrevet

opplever ofte at jeg våkner av at jeg gråter i søvne. Som oftest drømmer jeg da noe trist om familien min. (les: mor,far,søsken) Det kan være at jeg krangler med mor min, at far er sint på meg o.l.

Er det andre som gjør det? Noen som vet hvorfor dette skjer? Har hatt det slik i mange år....Heldigvis har jeg en snill samboer som er rask med å trøste meg...snufs..snufs..

Fortsetter under...

Skrevet

Det blir vel det samme som å snakke i søvne, tror jeg. Husker jeg våknet av at jeg gråt, ble så lei meg av det at jeg begynte å grine i våken tilstand :o) Var gravid da, og noe sliten.

Skrevet

Vet ikke helt hva gråten kommer av, du er kanskje et følelsesmenneske? Når det gjelder drømmer som stadig kommer tilbake, kan det være lurt å sjekke ut hva som er budskapet. Når man forstår hva drømmen betyr, vil den somregel opphøre. sjekk på droemmetyding.com

Skrevet

Jeg våkner som regel av at jeg gråter nå om dagen...

Er skikkelig ubehagelig... men så har jeg også desverre en stor sorg å bære på akkurat nå...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, jeg har gjort det mange ganger... Litt ekkelt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...