Gå til innhold

Hva ville du ha gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest les mer

Sambo gjorde det slutt for fort tid siden. Årsakene var jobb og min psykiske helse. Nå i ettertid sier han på msn at han er veldig glad i meg og "flørter" i vei, selv om det ikke er på samme måte som da vi var sammen. Vi har flyttet fra hverandre. Jeg blir ganske frustrert av at han sier at vi skal vente til sommeren og se hva som skjer da, om jeg og han har hatt noen fremgang. Hvis vi har hatt det så kan vi bli sammen i følge han. Jeg blir meget usikker på han. Vi prater godt sammen. Hva ville du ha gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212564-hva-ville-du-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...den evige natteravn...

Hva gjør han i mellomtiden da? Går på byen og har andre damer?

Jeg hadde vært _meget_ skeptisk jeg.

Han burde jo vært der og støttet deg nå og ikke kommet når situasjonen blir bedre.

Dette tror jeg må være en egoistisk person som du kanskje får det bedre uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...