Gå til innhold

hei alle mine gode venner!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg hjemmom en tur, men mamma må likevel omtrent sitte og se på meg hele tiden...

Kan vel fortelle oppgitt at ting ikke går noe bedre...

Jeg er fremdeles innlagt- uten en sjangs til å komme meg ut derfra...altså for godt.

Jeg har tilgang til internet, men benytter meg ikke av den muligheten så mye pga humør osv.

Beklager aT jeg ikke er så mye til hjelp for dere lenger, men håper det går litt bedre med dere der ute da...nå skal jeg være hjemme i en halvtime til, så frem til det vil jeg nok være pålogget.

Jeg savner dere utrolig mye, det skal dere vite!!!!!!

JEG ER SÅ GLAD I DERE ALLE!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21257-hei-alle-mine-gode-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trillian

Leit at det ikke går noe bedre, kjære vennen min ... sender deg tusen varme tanker og *klemmer* .. tenker masse på deg!!!

Så du mailene? Har ingen penger på mobilen, så jeg får ikke sendt meldinger..

Kjempeglad i deg, Lonelygirl!! Håper så inderlig at du får det litt lettere snart. Vit at jeg alltid tenker på deg, savner deg og er glad i deg ...

*stoooooooooooor, varm klem* fra din venn for alltid, trillian

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære lonelygirl! Jeg forstår at du nå er innlagt og bare er på en kort permisjon til hjemmet. Du gir uttrykk for at du ennå ikke føler noen positiv endring,men det kan ofte ta svært lang tid før den som selv sliter som deg klarer å se det. Denne opplevelsen kommer ofte i ettertid. Erfaringsmessig beskriver mange som blir innlagt at det er godt å få dele ansvaret for spiseforstyrrelsen, andre er der for deg. Prøv så godt du kan å ta imot den hjelpen du kan få, selv om jeg vet at mange har vanskelig for å innse at de har gjort seg fortjent til det. Vi vet at du sliter, du bruker enorme krefter, men dersom du nå fortsetter på denne veien du nå har startet så fint vil du nok også du en dag oppleve at livet er mer enn bare spiseforstyrrelsen, lykke til på veien videre til å våge å ta imot hjelp og støtte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...