Patsi Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hva synes dere? Jeg ville stemt for et slikt forbud. 0 Siter
Gjest helt greit for meg Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Dette ble vel diskutert her igår eller forrige dagen vel ... 0 Siter
Patsi Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Dette ble vel diskutert her igår eller forrige dagen vel ... Åja. Men jeg var her ikke i går eller forrigedagen. :-) 0 Siter
Gjest sorry, utdebattert Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 For sent ute :-) http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2001.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2913908&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2913908 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Åja. Men jeg var her ikke i går eller forrigedagen. :-) Det gjelder å følge med ellers kan du risikere å bli "halshugd"! 0 Siter
Patsi Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Ok alle sammen, jeg _har_ lest den andre tråden. Jeg tenkte kanskje det var debattert før, men jeg gadd ikke å lese gjennom alle innlegg den siste uka for å finne det ut. Men nå vet jeg det :-) 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg også. Helt idiotisk at man ikke har gjort det for lenge siden. 0 Siter
Patsi Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Det gjelder å følge med ellers kan du risikere å bli "halshugd"! Ja, jeg tok en stor sjanse der... Man tar jo egentlig en stor sjanse _hver_ gang man spør om noe på DOL. Man kan jo risikere at det er debattert før! :-) 0 Siter
Dr. Frankenstein Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Ja, jeg tok en stor sjanse der... Man tar jo egentlig en stor sjanse _hver_ gang man spør om noe på DOL. Man kan jo risikere at det er debattert før! :-) Søkefunksjonen er en kjekk sak. 0 Siter
org Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Flott! Men min bedre halvdel ville blitt mektig frustrert. 0 Siter
Patsi Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Søkefunksjonen er en kjekk sak. Søker du på tema, evt sjekker dato på liknende saker hver gang før du legger ut et nytt innlegg? Og... skaper det _så_ stor frustrasjon og uorden på DOL _om_ det skulle komme opp samme tema to ganger? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Søker du på tema, evt sjekker dato på liknende saker hver gang før du legger ut et nytt innlegg? Og... skaper det _så_ stor frustrasjon og uorden på DOL _om_ det skulle komme opp samme tema to ganger? :-) ja, erru gæærn! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja, jeg tok en stor sjanse der... Man tar jo egentlig en stor sjanse _hver_ gang man spør om noe på DOL. Man kan jo risikere at det er debattert før! :-) Ja, det er grusomt med temaer som kommer opp mer enn en gang. Grusomt, sier jeg! :-) Men det er forsåvidt greit å henvise til en tidligere tråd, så lenge den er maks et par dager gammel. Er en tråd særlig eldre enn det, er det omtrent ingen som leser den lengre. Og da blir det tull å klage på at det kommer en ny tråd. "........................................." 0 Siter
Patsi Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 ja, erru gæærn! Det var det jeg tenkte, ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.