Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dr. Frankenstein

"Hvis vi ønsker mer fritid, mer tid til familie og venne og mer trygghet osv kan vi velge dette, men for å få det til må vi velge det kollektivt. "

Det er jo ikke alle som ønsker det?

Jeg har det bra som jeg har det - og ønsker ikke mindre jobb. Da blir det for ille om staten skal pålegge meg mer fritid bare fordi enkelte andre vil ha det?

#Det er jo ikke alle som ønsker det?#

Undersøkelser viser jo at flertallet ønsker mer tid til familie og venner framfor flere materielle goder.

#Da blir det for ille om staten skal pålegge meg mer fritid bare fordi enkelte andre vil ha det?#

Det er ikke snakk om å pålegge deg. Det er snakk om å endre de ytre rammene vi alle er nødt til å forholde oss til.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dr. Frankenstein

4

• Lillemus

3

• serendipity

1

• Babette

1

Morsomt :)

Akuratt disse ordene kunne ha kommet fra min mann. For slik du forklarer om din samboer, føles litt som meg.

Blir spennende å se hva som vil skje videre hos meg ihvertfall. Mye jobbing tærer absolutt på vårt forhold, og ofte blir jeg svært frustrert over å være så veldig mye alene. Jeg har behov for mannfolket mitt i det daglige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...