Gjest fligtmobil Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har hørt at det nå er lov å ringe etter at flyet har lettet. Noen som vet at det stemmer? 0 Siter
AAA Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Nei det stemmer ikke. Men på sykehus derimot, har forbudet mot mobiltelefoner blitt løftet. Iallefall på SUS. MVH 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 De sier: Slå av mobiler og andre elektroniske ting under letting og landing - elektroniske ting (bærbar pc - spill et.) kan slås på når signalskilt om belte er slukket -Mobiltelefoner og andre ting med radiosendere skal være avslått under HELE reisen. ...sånn omtrent sier de. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg tror du vil få store problemer med å finne mobildekning etter at flyet har nådd en viss høyde....spesielt om det er over havet:-) 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg tror du vil få store problemer med å finne mobildekning etter at flyet har nådd en viss høyde....spesielt om det er over havet:-) fanken -jeg tenkte jeg kunne slå på min om det skulle oppstå en kidnappingssituasjon og få sagt farvel til mine etc....*skrekk* 0 Siter
Goliath Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 fanken -jeg tenkte jeg kunne slå på min om det skulle oppstå en kidnappingssituasjon og få sagt farvel til mine etc....*skrekk* Da må du i så fall vente til du er over land - og flyr lavt.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 fanken -jeg tenkte jeg kunne slå på min om det skulle oppstå en kidnappingssituasjon og få sagt farvel til mine etc....*skrekk* Eller ringe TV2 og bli kjendis? ;o) 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 De sier: Slå av mobiler og andre elektroniske ting under letting og landing - elektroniske ting (bærbar pc - spill et.) kan slås på når signalskilt om belte er slukket -Mobiltelefoner og andre ting med radiosendere skal være avslått under HELE reisen. ...sånn omtrent sier de. Slår man på pc skal man deaktivere søk etter trådløst nettverk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.