Gå til innhold

Kan en ringe med mobiltelefonen på fly nå?

Anbefalte innlegg

Gjest fligtmobil
Skrevet

Har hørt at det nå er lov å ringe etter at flyet har lettet. Noen som vet at det stemmer?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei det stemmer ikke. Men på sykehus derimot, har forbudet mot mobiltelefoner blitt løftet. Iallefall på SUS.

MVH

Skrevet

De sier: Slå av mobiler og andre elektroniske ting under letting og landing - elektroniske ting (bærbar pc - spill et.) kan slås på når signalskilt om belte er slukket -Mobiltelefoner og andre ting med radiosendere skal være avslått under HELE reisen.

...sånn omtrent sier de.

Skrevet

Jeg tror du vil få store problemer med å finne mobildekning etter at flyet har nådd en viss høyde....spesielt om det er over havet:-)

Skrevet

Jeg tror du vil få store problemer med å finne mobildekning etter at flyet har nådd en viss høyde....spesielt om det er over havet:-)

fanken -jeg tenkte jeg kunne slå på min om det skulle oppstå en kidnappingssituasjon og få sagt farvel til mine etc....*skrekk*

Skrevet

fanken -jeg tenkte jeg kunne slå på min om det skulle oppstå en kidnappingssituasjon og få sagt farvel til mine etc....*skrekk*

Da må du i så fall vente til du er over land - og flyr lavt....

Annonse

Skrevet

Eller ringe TV2 og bli kjendis? ;o)

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

De sier: Slå av mobiler og andre elektroniske ting under letting og landing - elektroniske ting (bærbar pc - spill et.) kan slås på når signalskilt om belte er slukket -Mobiltelefoner og andre ting med radiosendere skal være avslått under HELE reisen.

...sånn omtrent sier de.

Slår man på pc skal man deaktivere søk etter trådløst nettverk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...