Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok Norges særeste person.

Hvis jeg kommer inn i en butikk der det spilles musikk som jeg ikke liker, går jeg ut igjen. Klarer ikke å være der!

Flere med særegenheter?

Fortsetter under...

Dr. Frankenstein
Skrevet

He-he... Det er nok ganske sært, ja. Å få gjennomført julehandelen må jo være et mareritt for deg. *humre*

Skrevet

He-he... Det er nok ganske sært, ja. Å få gjennomført julehandelen må jo være et mareritt for deg. *humre*

He-he! Jeg sa jo jeg er sær!

Men hvis jeg liker musikken de spiller, kan jeg gå lenge å nyte.

Skrevet

Hvis jeg kommer inn i en butikk hvor bakgrunnsmsikken er høy og støyende så mister de gjerne meg som kunde, med mindre det er noe spesielt jeg må ha som de bare fører der.

Gjest like sær som deg
Skrevet

Ja jeg, det heter ikke Musikk PÅ butikker, men Musikk I butikker.

Skrevet

Du og jeg har det altså like morsomt i julehandelen når det spilles Plutti-plott og faens oldemor overalt?

Annonse

Skrevet

Ja jeg, det heter ikke Musikk PÅ butikker, men Musikk I butikker.

Oi - naturligvis! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...