org Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg er nok Norges særeste person. Hvis jeg kommer inn i en butikk der det spilles musikk som jeg ikke liker, går jeg ut igjen. Klarer ikke å være der! Flere med særegenheter? 0 Siter
Dr. Frankenstein Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 He-he... Det er nok ganske sært, ja. Å få gjennomført julehandelen må jo være et mareritt for deg. *humre* 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 He-he... Det er nok ganske sært, ja. Å få gjennomført julehandelen må jo være et mareritt for deg. *humre* He-he! Jeg sa jo jeg er sær! Men hvis jeg liker musikken de spiller, kan jeg gå lenge å nyte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hvis jeg kommer inn i en butikk hvor bakgrunnsmsikken er høy og støyende så mister de gjerne meg som kunde, med mindre det er noe spesielt jeg må ha som de bare fører der. 0 Siter
Gjest like sær som deg Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja jeg, det heter ikke Musikk PÅ butikker, men Musikk I butikker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du og jeg har det altså like morsomt i julehandelen når det spilles Plutti-plott og faens oldemor overalt? 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Ja jeg, det heter ikke Musikk PÅ butikker, men Musikk I butikker. Oi - naturligvis! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.