Gå til innhold

Fotoalbum

Anbefalte innlegg

Gjest Eurofoto
Skrevet

Er inne på Eurofoto nå å skal bestille bilder, ser på albumer der også.

Men da trenger jeg hjelp fra dere; hva er scrapbook album ??

Gjest god morgen
Skrevet

Album med masse dilldall i? Bilder, overskrifter + figurer og klistermerker osv. tror jeg.

Gjest god morgen
Skrevet

Jeg har forresten nettopp bestilt et vanlig album der, og da ble det et album med bilder fra julen i.

Gjest Eurofoto
Skrevet

Jeg har forresten nettopp bestilt et vanlig album der, og da ble det et album med bilder fra julen i.

Søren jeg fant ikke vanlig album der jeg da ..... skulle hatt flere album av de med plastmapper som en trer bildet inn i, for så å kunne skrive litt ved siden av bildet.

Jeg var så flink med å sette sammen bilder, klippe å lime tidligere, skrive lange avhandlinger o.l., men har funnet ut at det er like greit å bare sette bildet enkelt inn å skrive litt om tid og sted.

Gjest god morgen
Skrevet

Søren jeg fant ikke vanlig album der jeg da ..... skulle hatt flere album av de med plastmapper som en trer bildet inn i, for så å kunne skrive litt ved siden av bildet.

Jeg var så flink med å sette sammen bilder, klippe å lime tidligere, skrive lange avhandlinger o.l., men har funnet ut at det er like greit å bare sette bildet enkelt inn å skrive litt om tid og sted.

Se på forsiden til fotoknudsen.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...