Gjest Eurofoto Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Er inne på Eurofoto nå å skal bestille bilder, ser på albumer der også. Men da trenger jeg hjelp fra dere; hva er scrapbook album ?? 0 Siter
Gjest god morgen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Album med masse dilldall i? Bilder, overskrifter + figurer og klistermerker osv. tror jeg. 0 Siter
Gjest god morgen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har forresten nettopp bestilt et vanlig album der, og da ble det et album med bilder fra julen i. 0 Siter
Gjest Eurofoto Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har forresten nettopp bestilt et vanlig album der, og da ble det et album med bilder fra julen i. Søren jeg fant ikke vanlig album der jeg da ..... skulle hatt flere album av de med plastmapper som en trer bildet inn i, for så å kunne skrive litt ved siden av bildet. Jeg var så flink med å sette sammen bilder, klippe å lime tidligere, skrive lange avhandlinger o.l., men har funnet ut at det er like greit å bare sette bildet enkelt inn å skrive litt om tid og sted. 0 Siter
Gjest god morgen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Søren jeg fant ikke vanlig album der jeg da ..... skulle hatt flere album av de med plastmapper som en trer bildet inn i, for så å kunne skrive litt ved siden av bildet. Jeg var så flink med å sette sammen bilder, klippe å lime tidligere, skrive lange avhandlinger o.l., men har funnet ut at det er like greit å bare sette bildet enkelt inn å skrive litt om tid og sted. Se på forsiden til fotoknudsen.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.