jinninn Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Når jeg pøver å sende et woerd-dokument som vedlegg,eller sende dokumentet står det på steet hvil,leeeenge.... så får jeg denne meldingen: Det har oppstått en ukjent feil. Emne ' ', Konto: 'pop.sensewave.com', Server: 'smtp.chello.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '421 amsfep14-int.chello.nl Lost connection to [84.209.237.48]', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 421, Feilkode: 0x800CCC67 Ser ut som det bare er denne type vedlegg det gjelder.Har WinXP og Outlook express. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Den meldingen sier egentlig ikke noe annet enn at det enten er en feil med klienten din, systemet ditt, eller mailserveren til chello. Jeg ville sendt meldingen til chello support. Evt. kan du installere en annen e-post klient og forsøke med den. Fungerer det da, så er det outlook som er synderen. Og da er løsningen enkel: Kast skiten. ".........................................." 0 Siter
hydro2006 Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Er du sikker på at du ikke har virus som din internettleverandør stanser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.