Gå til innhold

hotmailen og junk

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Nå ligger det 44 mail her! Og flere har "fw" eller "re" som subject, som om de svarer på mail fra meg.... Jeg sletter alt, men det er irriterende med slike mail!

Skrevet

Det er irriterende. Selv ble jeg lei av hele hotmailen og gikk over til gmail. Den er gratis og har nærmere 3 GB plass, Den har et godt spamfilter også.

Vil du ha gmail, så sender jeg gjerne invite til alle som vil ha. Send mail til meg på denne

[email protected]

eller la være, hehe.. det var ikke meningen å drive med reklame.

hare1365380455
Skrevet

Det er irriterende. Selv ble jeg lei av hele hotmailen og gikk over til gmail. Den er gratis og har nærmere 3 GB plass, Den har et godt spamfilter også.

Vil du ha gmail, så sender jeg gjerne invite til alle som vil ha. Send mail til meg på denne

[email protected]

eller la være, hehe.. det var ikke meningen å drive med reklame.

Søppelmail kommer i en egen mappe, så det er egentlig ikke noe stort problem. :)

Skrevet

Søppelmail kommer i en egen mappe, så det er egentlig ikke noe stort problem. :)

Jeg har også gått over fra hotmail til gmail. Hotmail var helt håpløst tilslutt med all junkmailen, og bare halvparten av det havnet der det skulle, junkmail boksen. har iløpet av et halvt år til ett år, bare fått en fire-fem junkmailer på gmail. Bruker den gamle hotmail adressen når jeg f.eks. registrerer meg steder jeg ikke helt stoler på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...