hare1365380455 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nå ligger det 44 mail her! Og flere har "fw" eller "re" som subject, som om de svarer på mail fra meg.... Jeg sletter alt, men det er irriterende med slike mail! 0 Siter
kyrillo Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det er irriterende. Selv ble jeg lei av hele hotmailen og gikk over til gmail. Den er gratis og har nærmere 3 GB plass, Den har et godt spamfilter også. Vil du ha gmail, så sender jeg gjerne invite til alle som vil ha. Send mail til meg på denne [email protected] eller la være, hehe.. det var ikke meningen å drive med reklame. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Det er irriterende. Selv ble jeg lei av hele hotmailen og gikk over til gmail. Den er gratis og har nærmere 3 GB plass, Den har et godt spamfilter også. Vil du ha gmail, så sender jeg gjerne invite til alle som vil ha. Send mail til meg på denne [email protected] eller la være, hehe.. det var ikke meningen å drive med reklame. Søppelmail kommer i en egen mappe, så det er egentlig ikke noe stort problem. 0 Siter
Lucretia Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Søppelmail kommer i en egen mappe, så det er egentlig ikke noe stort problem. Jeg har også gått over fra hotmail til gmail. Hotmail var helt håpløst tilslutt med all junkmailen, og bare halvparten av det havnet der det skulle, junkmail boksen. har iløpet av et halvt år til ett år, bare fått en fire-fem junkmailer på gmail. Bruker den gamle hotmail adressen når jeg f.eks. registrerer meg steder jeg ikke helt stoler på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.