Gjest M.Angelica Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 IE 6.0.... Hehe..så merkelig.. Funker helt fint her? Drakk du igår Lillemus ;p *knis* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hos meg er det helt tomt og det er det tydeligvis hos flere også. Snodig. Jeg ser heller ingen link... :-( 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *LOL* Også 21.jan 2006! Ha ha Fotomontasje kan det godt være og at det bare er gjort på kødd. Men datoen kan vel like gjerne være ett års eller ti års bryllupsdag eller sånt. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hæ? Innlegget er jo tomt. Jeg fant ut av det. Slo av Norton Internet Security, og så kom linken opp. Rart, har aldri opplevd det der før... 0 Siter
Goliath Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hæ? Innlegget er jo tomt. Har du drukket noe du ikke burde drukket i julen eller? :-) Men fra spøk til ramme alvor.....da er det ett eller annet rart med noen av internettleserne. Ser av andre innlegg at flere har samme problem, men hos meg fungerer det helt fint?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har du drukket noe du ikke burde drukket i julen eller? :-) Men fra spøk til ramme alvor.....da er det ett eller annet rart med noen av internettleserne. Ser av andre innlegg at flere har samme problem, men hos meg fungerer det helt fint?? Noen mener Norton har skylda og det kan godt tenkes, kjører Norton. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Noen mener Norton har skylda og det kan godt tenkes, kjører Norton. Og det gjør ikke jeg, så det kan nok forklare det ja. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Har du drukket noe du ikke burde drukket i julen eller? :-) Men fra spøk til ramme alvor.....da er det ett eller annet rart med noen av internettleserne. Ser av andre innlegg at flere har samme problem, men hos meg fungerer det helt fint?? Jeg fikk ikke opp linken hverken i Opera eller IE før jeg slo av Norton Internet Security, da først kom linken frem. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ser på datoen at noe er feil iallefall, men jeg synes da de ser helt normale ut. Merkelige tråder her på dette nettstedet......... Det er jo tydelig at hodet til brudgommen er en guttunge på 14-15 år. Sikkert bare kameratene hans som har sendt det inn for å erte ham! 0 Siter
Line Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Niks. I alle dager da? Jeg har sett den i alle innleggene jeg... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Er det ikke KUN en link i innlegget h*ns - og intet annet? :-) Da får ikke JEG den frem ihvertfall... kanskje brannmur?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.