Gjest Lisan12 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei, jeg er ny her inne. Har vært inne og lest en del her og fått mange gode råd, men aldri skrevet her før, men forsøker meg nå. Vi skal gifte oss til sommeren (begynnelsen av juni) og driver nå og undersøker litt når det gjelder bryllupsreise. Og vi kan få reise og opphold til Mauritsius (Balaclava - 12 km. unna hovedstaden) relativt billig, så vi vurderer dette. Men er det noen av dere som har vært der og kan fortelle litt om hva man kan gjøre på Mauritsius. Er det kun strand og vann, eller er det andre ting også? Vi er eventyrlystne begge to. 0 Siter
Speak Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Snakket med en i går som akkurat hadde kommet hjem derfra. Han skrøt uhemmet. Sa at det var et nydelig sted. Spesielt nå midt i blomstringen. Dessverre en kort samtale, så jeg vet ikke mye mer. 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja. Var blant annet i regnskogen og til fossene. Vel, for nordmenn så er ikke fossene noen stor opplevelse, men det er jo fint å kunne bade i kulpene uten å fryse da. 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Her har du litt faktaopplysninger: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8904977 Noen venner oss var der nå i november, og de skrøt av oppholdet, men ga uttrykk for at de syntes ikke opplevelsene sto helt i stil med DEN lange flyreisen og den dyre billetten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.