Gå til innhold

Deprimerende!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det er kaldt som faen,det skal være vinter i minst tre måneder til, jeg får ikke se nok dagslys, jeg er raka fant og har lest ut alle julegave bøkene mine og den nye jobben min er en vits! Noen flere med nyttårs-blues der ute?

Skrevet

Njo... Men,- det blir lysere for hver dag, husk det!

hare1365380455
Skrevet

Har du fått pakken fra Amerika? Jeg skulle ønske jeg hadde tid til å lese ferdig boken jeg begynte på for mange måneder siden.... :)

laguna1365380434
Skrevet

Njo... Men,- det blir lysere for hver dag, husk det!

Ja, det gjør det jo faktisk..Det blir bra! Men vinter,uten jul og glede seg til, det er kjipt! Særlig når man går autmatisk blakk hver januar også! :-I

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Har du fått pakken fra Amerika? Jeg skulle ønske jeg hadde tid til å lese ferdig boken jeg begynte på for mange måneder siden.... :)

Ja! Den var kjempehyggelig! Jeg fikk: To lekre kuntfat, tøff t-skjorte lilla med gull playboy bunny (!), rammer med bilder, en tøff beskjedholderdings, Cleareyes og Sudafed (Som er apotekervarer jeg liker å kjøpe når jeg er i USA..Gud jeg er kjerring!;-)) Og masse snop! Så egentilig har jeg ingengrunn til å klage, jeg har mye kult å kose meg med! :-)

Hvilken bok er det du skal lese da? Håper du får tatt deg tid en dag da!

Skrevet

Ja, det gjør det jo faktisk..Det blir bra! Men vinter,uten jul og glede seg til, det er kjipt! Særlig når man går autmatisk blakk hver januar også! :-I

En annen fordel med at det er så kaldt om dagen, er at resten av vinteren vil fortone seg som mild når det - forhåpentligvis - snart blir litt mildere :)

Husker en vinter for en del år siden hvor hele starten av vinteren var -20 grader. Resten av vinteren føltes varm - selv om den var normalt kald...

laguna1365380434
Skrevet

Har du ny jobb?

Nja..Kind of..Jeg tror ikke den varer lenge,jeg tror det går konkurs med rekordfart! Det hørtes gøy ut på intervju, men eieren er vist helt lam i hue. En skulle nesten tro han lengtet etter konkurs før vi fikk skikkelig åpnet, men jeg kan ikke egentlig se noe lønnsomt i det heller, så jeg har slått meg til ro med at han er plain dum, og at jeg bør ha flere jern i i ilden!

laguna1365380434
Skrevet

En annen fordel med at det er så kaldt om dagen, er at resten av vinteren vil fortone seg som mild når det - forhåpentligvis - snart blir litt mildere :)

Husker en vinter for en del år siden hvor hele starten av vinteren var -20 grader. Resten av vinteren føltes varm - selv om den var normalt kald...

Sant nok! En får prøve å se positivt på det! Men jeg bare kan ikke for det..Jeg synes det er sånn en straff når det er som nå..Jeg blir helt på sutrern omtrent! ;-) Det skal ikke være så kaldt ute at det er ubehagelig å puste inn lufta! Norge var ikke ment for folk om vinteren! En grov misfortåelse er det!

hare1365380455
Skrevet

Ja! Den var kjempehyggelig! Jeg fikk: To lekre kuntfat, tøff t-skjorte lilla med gull playboy bunny (!), rammer med bilder, en tøff beskjedholderdings, Cleareyes og Sudafed (Som er apotekervarer jeg liker å kjøpe når jeg er i USA..Gud jeg er kjerring!;-)) Og masse snop! Så egentilig har jeg ingengrunn til å klage, jeg har mye kult å kose meg med! :-)

Hvilken bok er det du skal lese da? Håper du får tatt deg tid en dag da!

Jeg holder på med "Den blinde mannen i Sevilla", og jeg har fornyet lånetiden på den et par ganger allerede.... Jeg skal prøve å få lest litt i kveld! Høres ut som en kul pakke! Men så husker jeg at du sendte mye stilig i din pakke også. :)

Skrevet

Nja..Kind of..Jeg tror ikke den varer lenge,jeg tror det går konkurs med rekordfart! Det hørtes gøy ut på intervju, men eieren er vist helt lam i hue. En skulle nesten tro han lengtet etter konkurs før vi fikk skikkelig åpnet, men jeg kan ikke egentlig se noe lønnsomt i det heller, så jeg har slått meg til ro med at han er plain dum, og at jeg bør ha flere jern i i ilden!

Æsj.. høres ikke noe greit ut.

Men er du innen samme bransje fom tidligere?

ikke fast nick
Skrevet

Du kan ikke tenke deg å få overta driften, da? Eller jobbe for å få inn en eier som ikke er så lam i huet som denne?

laguna1365380434
Skrevet

Æsj.. høres ikke noe greit ut.

Men er du innen samme bransje fom tidligere?

Jepp! Og blir der! Trivelig bransje, jeg var bare litt uheldig med å henge meg med på noe jeg synes virka supert i oppstart som jeg nå er ganske sikkert på at ikke er så supert for det! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg holder på med "Den blinde mannen i Sevilla", og jeg har fornyet lånetiden på den et par ganger allerede.... Jeg skal prøve å få lest litt i kveld! Høres ut som en kul pakke! Men så husker jeg at du sendte mye stilig i din pakke også. :)

Han ble glad han også, han ringte og sa så! :-) Så det var hyggelig!

Du får kose deg med boka di..Å sørge for å få kobla av med ei bok i ny og ne, er helt sentralt for komforten, synes jeg. Kos deg! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Du kan ikke tenke deg å få overta driften, da? Eller jobbe for å få inn en eier som ikke er så lam i huet som denne?

Ikke DENNE driften, jeg synes alt virker ganske så håpløst og uproft! Jeg tror nok sakkurat den skuta synker uansett hva vi andre vil og gjør, det er en manns penger og en manns opplegg generelt. Men jeg har andre jern i ilden jeg altså, så det går nok på et vis. Men det er kjipt å se på at ting sakte men sikkert går dukken for det. Det kunne blitt morro,om ikke all mulige ting ble gjort så utrolig galt!

Skrevet

Ikek rarrt du er blakk som spanderer på alle du ser! :)

tenn masse telys fra IKEA - de koster ikke stort - gjør det hyggelig rundt deg, drikk te, les bøker og DOL! :)

Skrevet

Ja. Definitivt. Skal komme tilbake til det når jeg kommer meg hjem fra jobben. Våren'12 med andre ord.

laguna1365380434
Skrevet

Ikek rarrt du er blakk som spanderer på alle du ser! :)

tenn masse telys fra IKEA - de koster ikke stort - gjør det hyggelig rundt deg, drikk te, les bøker og DOL! :)

Takk! Det var hyggelige forslag. I dag skal jeg først rydde opp, så skal jeg følge rådet ditt og brenne masse lys (for det har jeg!) og kose meg allikevel! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja. Definitivt. Skal komme tilbake til det når jeg kommer meg hjem fra jobben. Våren'12 med andre ord.

*lol* Huffda..:-o

Hørtes ikke gøy ut være på jobben så lenge , nei! Men du får ha det så kjekt som mulig der da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...