Gå til innhold

Hvor er Ari Behn?

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Petrine Eiffel

12

• morsan

7

• flisa

5

• Babette

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Det ble sagt at han var syk den dagen de skull ta bildene og hvar hjemme.

Petrine Eiffel
Skrevet

Han hadde danser "dirty" med en "fin dame" på julebord, og fikk sinte meldinger fra Märtha. De var nok ikke helt gode venner:-)

fei1365380229
Skrevet

Det ble sagt at han var syk den dagen de skull ta bildene og hvar hjemme.

Var han ikke fyllesjuk etter et alt for "fuktig" julebord da?

Skrevet

Han var syk.

ja var han ikke på fest dagen før? ;) Den pressen den pressen....

Gjest severinea
Skrevet

Han var syk.

Burde dem ikke utsatt fotograferingen til han fikk stablet seg på behna?

Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av?

Skrevet

Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av?

Burde han ikke latt være å bli så dritings kvelden når han jo måtte vite at han skulle fotograferes kvelden før? ;-)

Skrevet

Han hadde danser "dirty" med en "fin dame" på julebord, og fikk sinte meldinger fra Märtha. De var nok ikke helt gode venner:-)

Jeg har ikke fått med meg at "sykdommen" var det. Har det stått noe sted, eller bare jungeltelegrafen som rår?

Petrine Eiffel
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at "sykdommen" var det. Har det stått noe sted, eller bare jungeltelegrafen som rår?

VG skrev om det i julen. Det var denne "dama" som uttalte seg om saken...

Mary Poppins
Skrevet

Mener å huske han var fyllesyk etter en fuktig natt på byen med mye dirty dancing med en og samme dame. Han fikk sikkert ikke lov til å være med på bildene va Märtha.

Skrevet

*ho ho*

men når det er sagt så kan det jo alltids settes spørsmålstegn ved uttalelsene fra "fine damer" om kjendiser, jf de to puppisenes "stunt" vedr Robbie Williams! ;-)

Petrine Eiffel
Skrevet

*ho ho*

men når det er sagt så kan det jo alltids settes spørsmålstegn ved uttalelsene fra "fine damer" om kjendiser, jf de to puppisenes "stunt" vedr Robbie Williams! ;-)

Oh, yes:-) Men denne ville faktisk være anonym, så hun gjør det ikke for egen berømmelses skyld, i motsetning til de to puppedamene. Men likevel så kan hun jo synes det er gøy å lage en skandale i kongefamilien...

Skrevet

"Burde DE". Ikke "Burde DEM"

Gjest Mrs. Muscle
Skrevet

link?

Petrine Eiffel
Skrevet

link?

Leste det i papirutgaven jeg, har ikke nett hjemme og måtte derfor ta meg bryet med å bla i avisa i juleferien:-) Men jeg skal se om jeg finner noe på nett...

Skrevet

Syns de skulle utsatt JULA for alle jeg! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...