skorpionfisken Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det ble sagt at han var syk den dagen de skull ta bildene og hvar hjemme. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han hadde danser "dirty" med en "fin dame" på julebord, og fikk sinte meldinger fra Märtha. De var nok ikke helt gode venner:-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Det ble sagt at han var syk den dagen de skull ta bildene og hvar hjemme. Var han ikke fyllesjuk etter et alt for "fuktig" julebord da? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han var syk. ja var han ikke på fest dagen før? Den pressen den pressen.... 0 Siter
Gjest severinea Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han var syk. Burde dem ikke utsatt fotograferingen til han fikk stablet seg på behna? Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av? 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Burde dem ikke utsatt fotograferingen til han fikk stablet seg på behna? Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av? Burde han ikke latt være å bli så dritings kvelden når han jo måtte vite at han skulle fotograferes kvelden før? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han hadde danser "dirty" med en "fin dame" på julebord, og fikk sinte meldinger fra Märtha. De var nok ikke helt gode venner:-) Jeg har ikke fått med meg at "sykdommen" var det. Har det stått noe sted, eller bare jungeltelegrafen som rår? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har ikke fått med meg at "sykdommen" var det. Har det stått noe sted, eller bare jungeltelegrafen som rår? VG skrev om det i julen. Det var denne "dama" som uttalte seg om saken... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Mener å huske han var fyllesyk etter en fuktig natt på byen med mye dirty dancing med en og samme dame. Han fikk sikkert ikke lov til å være med på bildene va Märtha. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 VG skrev om det i julen. Det var denne "dama" som uttalte seg om saken... *ho ho* men når det er sagt så kan det jo alltids settes spørsmålstegn ved uttalelsene fra "fine damer" om kjendiser, jf de to puppisenes "stunt" vedr Robbie Williams! ;-) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 *ho ho* men når det er sagt så kan det jo alltids settes spørsmålstegn ved uttalelsene fra "fine damer" om kjendiser, jf de to puppisenes "stunt" vedr Robbie Williams! ;-) Oh, yes:-) Men denne ville faktisk være anonym, så hun gjør det ikke for egen berømmelses skyld, i motsetning til de to puppedamene. Men likevel så kan hun jo synes det er gøy å lage en skandale i kongefamilien... 0 Siter
Gjest retsn Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Burde dem ikke utsatt fotograferingen til han fikk stablet seg på behna? Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av? "Burde DE". Ikke "Burde DEM" 0 Siter
Gjest Mrs. Muscle Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 VG skrev om det i julen. Det var denne "dama" som uttalte seg om saken... link? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 link? Leste det i papirutgaven jeg, har ikke nett hjemme og måtte derfor ta meg bryet med å bla i avisa i juleferien:-) Men jeg skal se om jeg finner noe på nett... 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Burde dem ikke utsatt fotograferingen til han fikk stablet seg på behna? Han var nok ikke alvolig syk og litt hovne fyllesyke øyne kunne vel sminkørene ta seg av? Syns de skulle utsatt JULA for alle jeg! hehe 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 link? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article523511.ece Fant faktisk link:-) 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har ikke fått med meg at "sykdommen" var det. Har det stått noe sted, eller bare jungeltelegrafen som rår? http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article523511.ece 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article523511.ece Litt av en fyllekule hvis det var festen 16. desember som gjorde ham indisponible for fotografering den 19!! *lol* Det spørs nok om det ikke heller var Big Kahunas vredre, da, ja.... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.