Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Litt av en fyllekule hvis det var festen 16. desember som gjorde ham indisponible for fotografering den 19!! *lol* Det spørs nok om det ikke heller var Big Kahunas vredre, da, ja.... ;-) Tenkte mer på at fruen var sint, jeg da:-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article523511.ece LOL "Se og hør skriver at prinsessen er både såret og forbannet." Å tro på noe som helst som kommer fra Se og Hør er mer enn komisk. Se og Hør er kjent for å være kildekritiske. NOT. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Tenkte mer på at fruen var sint, jeg da:-) På NRK var det tv-reportasje da de tok bilder -og da sa de at ari behn lå syk. Det er vel ikke noe mystisk. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Tenkte mer på at fruen var sint, jeg da:-) Ja det var hun jeg tenkte på som Big Kahuna! :-D 0 Siter
Babette Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 På NRK var det tv-reportasje da de tok bilder -og da sa de at ari behn lå syk. Det er vel ikke noe mystisk. Enig. Det er tullete å gå på det mølet Se og Hør koker opp. Han er jo også mye plaget av allergi. 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Enig. Det er tullete å gå på det mølet Se og Hør koker opp. Han er jo også mye plaget av allergi. en kan nesten lure på hvor mange skilsmisser som skyldes Se og Hør... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 LOL "Se og hør skriver at prinsessen er både såret og forbannet." Å tro på noe som helst som kommer fra Se og Hør er mer enn komisk. Se og Hør er kjent for å være kildekritiske. NOT. Og hvem var det som sa at jeg trodde på det? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja det var hun jeg tenkte på som Big Kahuna! :-D Hehe, ok...hadde ikke hørt det uttrykket før jeg:-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hehe, ok...hadde ikke hørt det uttrykket før jeg:-) he he, når sant skal sies så håper jeg at jeg har brukt det korrekt da! :-) Skummelt det, med dol-politiet og det hele! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 en kan nesten lure på hvor mange skilsmisser som skyldes Se og Hør... Ja, de er flinke til å koke spekulativ spikersuppe. Og særlig på forsida. Det var f. eks. et oppslag om at kjæresten til Ingeborg fra "Jakten på kjærligheten" hadde stukket av med en mann. Illustrert med et bilde av henne og Johan. Da tenker vi selvsagt at det er han som har blitt homo. Men det var det jo ikke, dette var en gammel historie. 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja, de er flinke til å koke spekulativ spikersuppe. Og særlig på forsida. Det var f. eks. et oppslag om at kjæresten til Ingeborg fra "Jakten på kjærligheten" hadde stukket av med en mann. Illustrert med et bilde av henne og Johan. Da tenker vi selvsagt at det er han som har blitt homo. Men det var det jo ikke, dette var en gammel historie. Ja, det er typisk Se&Hør-taktikk, og kan også spores i VG! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja, de er flinke til å koke spekulativ spikersuppe. Og særlig på forsida. Det var f. eks. et oppslag om at kjæresten til Ingeborg fra "Jakten på kjærligheten" hadde stukket av med en mann. Illustrert med et bilde av henne og Johan. Da tenker vi selvsagt at det er han som har blitt homo. Men det var det jo ikke, dette var en gammel historie. Jeg var helt sikker på at det var han Johan som var homo jeg da. Jeg så det jo med engang at han kunne jo ikke være noe annet 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Og hvem var det som sa at jeg trodde på det? Kommer man med slarv bør en i det minste tro på det selv! 0 Siter
Babette Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg var helt sikker på at det var han Johan som var homo jeg da. Jeg så det jo med engang at han kunne jo ikke være noe annet Han er ikke homo. Robbie Williams, derimot: han er homo. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kommer man med slarv bør en i det minste tro på det selv! Å nei og nei og nei. DET BLE SAGT, sa jeg... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Han er ikke homo. Robbie Williams, derimot: han er homo. Jeg så også at det ikke var han som var homo. Tenkte med meg selv at hun blir tiltrukket av veldig femi menn Robbie Williams er definitivt bifil. 0 Siter
Babette Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg så også at det ikke var han som var homo. Tenkte med meg selv at hun blir tiltrukket av veldig femi menn Robbie Williams er definitivt bifil. Ja, til tross for sitt feminine utseende tror jeg Ingeborg gjerne vil være mannfolket i forholdet. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Å nei og nei og nei. DET BLE SAGT, sa jeg... Jepp, og du formidlet videre DET SOM BLE SAGT. Og det mener du ikke er sladder? 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jepp, og du formidlet videre DET SOM BLE SAGT. Og det mener du ikke er sladder? Selvfølgelig mener jeg ikke at det IKKE er sladder, men jeg behøver ikke å tro på det... You see? Jeg kan da fint referere til noe som sto i Se og Hør uten at jeg trenger å tro på det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.