flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja, til tross for sitt feminine utseende tror jeg Ingeborg gjerne vil være mannfolket i forholdet. Hun STIRRER, akkurat som hun Elin Tvedt - hadde jeg vært mannen til en av de to hadde jeg blitt redd øya. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Selvfølgelig mener jeg ikke at det IKKE er sladder, men jeg behøver ikke å tro på det... You see? Jeg kan da fint referere til noe som sto i Se og Hør uten at jeg trenger å tro på det... Jeg syns det er en god ting å la være å formidle ting hvis man ikke tror det er sant. Enten det gjelder A, B, C-kjendiser eller naboen. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg syns det er en god ting å la være å formidle ting hvis man ikke tror det er sant. Enten det gjelder A, B, C-kjendiser eller naboen. Ferdig snart du eller? La være å lese slarv hvis du ikke liker det!! 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ferdig snart du eller? La være å lese slarv hvis du ikke liker det!! Ser du har tatt poenget, muhaha. 0 Siter
Gjest grøss Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hun STIRRER, akkurat som hun Elin Tvedt - hadde jeg vært mannen til en av de to hadde jeg blitt redd øya. skumle, skumle øyne 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 skumle, skumle øyne Ja, bare tenk å våkne i løpet av natta og kikke rett inn i de der - *GÅTTABANEN* min mann bare plirer -hehe 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Enig. Det er tullete å gå på det mølet Se og Hør koker opp. Han er jo også mye plaget av allergi. hehe.. DEN var morsom.. "mye plaget av allergi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.