Mary Poppins Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har bestemt meg for å begynne å ta tran:) men er tran på flaske mere sunt enn tran i tablettform eller er det hipp som happ? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei snuppa:-) Tran er nok like sundt om det er i kapsler eller på flaske, men det er svært dyrt med kapsler og du må ta mange for at det skal bli samme mengde som en spiseskje. Kjøp forøvrig tran med sitronsmak, den er faktisk god:-).......litt overdrevent kanskje, men mange ganger bedre enn vanlig tran. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Hei snuppa:-) Tran er nok like sundt om det er i kapsler eller på flaske, men det er svært dyrt med kapsler og du må ta mange for at det skal bli samme mengde som en spiseskje. Kjøp forøvrig tran med sitronsmak, den er faktisk god:-).......litt overdrevent kanskje, men mange ganger bedre enn vanlig tran. Hei kjekken! Da skal jeg gå til innkjøp av tran på flaske med sitronsmak Godt nyttår forresten:) hatt en bra jul? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei kjekken! Da skal jeg gå til innkjøp av tran på flaske med sitronsmak Godt nyttår forresten:) hatt en bra jul? Har hatt det kjempebra, spist drukket og kn…..ehh..kost meg i hele julen. Har hatt fri hele tiden så dette har bare vært bra:-) Du har hatt det bra også regner jeg med? Godt nyttår til deg også:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei kjekken! Da skal jeg gå til innkjøp av tran på flaske med sitronsmak Godt nyttår forresten:) hatt en bra jul? Jeg synes den uten sitronsmak er best, og den smaker nesten ingenting. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei kjekken! Da skal jeg gå til innkjøp av tran på flaske med sitronsmak Godt nyttår forresten:) hatt en bra jul? Lofot tranen er det liten smak i. Den klarer til og med jeg å ta. 0 Siter
oslogutt Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Møllers tran med omega 3 virker bra og smaker lite. Bedre enn den med sitron ihvertfall. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Har hatt det kjempebra, spist drukket og kn…..ehh..kost meg i hele julen. Har hatt fri hele tiden så dette har bare vært bra:-) Du har hatt det bra også regner jeg med? Godt nyttår til deg også:-) Høres ut som du har storkoset deg masse Yes jeg har hatt det helt topp:) vært på fjellet, stått litt på ski, truffet venner og ellers hygget meg. Trengte litt ferie etter slitsom eksamensperiode. Men på mandag er det på'n igjen.. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Høres ut som du har storkoset deg masse Yes jeg har hatt det helt topp:) vært på fjellet, stått litt på ski, truffet venner og ellers hygget meg. Trengte litt ferie etter slitsom eksamensperiode. Men på mandag er det på'n igjen.. Høres bra ut, da har du fått ladet batteriene litt til vårsemesteret:-) Er du ferdig som student til våren eller skal du gå flere år? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Jeg synes den uten sitronsmak er best, og den smaker nesten ingenting. Enig med deg, hare! Den vanlige tranen er helt ok, ikke vond i det hele tatt. Den med sitronsmak smaker kunstig 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Enig med deg, hare! Den vanlige tranen er helt ok, ikke vond i det hele tatt. Den med sitronsmak smaker kunstig Ja, den samker beiskt! Den vanlige smaker så lite at. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Skrevet 7. januar 2006 Høres bra ut, da har du fått ladet batteriene litt til vårsemesteret:-) Er du ferdig som student til våren eller skal du gå flere år? Neida er nok ikke ferdig med å være student til våren jeg. Jeg skal ta master i økonomi så jeg har et par år igjen 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Neida er nok ikke ferdig med å være student til våren jeg. Jeg skal ta master i økonomi så jeg har et par år igjen Jasså, du holder på med en master grad? Det er ikke dårlig:-) Etter som jeg skjønner så flytter du tilbake hit til østlandet etterpå, da får du sikkert en godt betalt jobb. Når du har fått det så ringer du meg, så gifter vi oss. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jasså, du holder på med en master grad? Det er ikke dårlig:-) Etter som jeg skjønner så flytter du tilbake hit til østlandet etterpå, da får du sikkert en godt betalt jobb. Når du har fått det så ringer du meg, så gifter vi oss. Forstår jeg det sånn at du åpner for flergifte nå? For vi er jo som mormonerkonene, lager ikke problemer. Vi er veldig opptatt av å dele rettferdig. *s* Dessuten er vi fordelt over flere landsdeler, det kan være en fordel... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Forstår jeg det sånn at du åpner for flergifte nå? For vi er jo som mormonerkonene, lager ikke problemer. Vi er veldig opptatt av å dele rettferdig. *s* Dessuten er vi fordelt over flere landsdeler, det kan være en fordel... MP kan forsørge oss alle, så får vi mer tid i badstua med mrxx! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 MP kan forsørge oss alle, så får vi mer tid i badstua med mrxx! Det syns jeg var en veldig bra ide, lurulf. Ja til mer tid i badstua med mrxx - den går vi for! 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Forstår jeg det sånn at du åpner for flergifte nå? For vi er jo som mormonerkonene, lager ikke problemer. Vi er veldig opptatt av å dele rettferdig. *s* Dessuten er vi fordelt over flere landsdeler, det kan være en fordel... Hehe..... Svikter selvsagt ikke dere for det, MP har forståelse for det skjønner du:-) Alle får og jeg gir alt, alltid:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hehe..... Svikter selvsagt ikke dere for det, MP har forståelse for det skjønner du:-) Alle får og jeg gir alt, alltid:-) "Alle får og jeg gir alt, alltid:-) " *smiler svært fornøyd* :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hehe..... Svikter selvsagt ikke dere for det, MP har forståelse for det skjønner du:-) Alle får og jeg gir alt, alltid:-) "Alle får og jeg gir alt, alltid:-)" *Kroer meg meget fornøyd* :-D :-D :-D 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Jasså, du holder på med en master grad? Det er ikke dårlig:-) Etter som jeg skjønner så flytter du tilbake hit til østlandet etterpå, da får du sikkert en godt betalt jobb. Når du har fått det så ringer du meg, så gifter vi oss. Hehe den er god du. Da kan vi regne med at om en 5 år så er vi gift. Da slipper jeg kanskje å dele deg med disse andre to 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.