Gå til innhold

Tran

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet
  mrxx skrev (På 7.1.2006 den 18.36):

Hehe.....

Svikter selvsagt ikke dere for det, MP har forståelse for det skjønner du:-)

Alle får og jeg gir alt, alltid:-)

Der røk den planen ja ;)

Jeg er jo (dum)snill så da jeg skal fortsette å dele med de andre, selv om vi blir gift.

Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 9.1.2006 den 15.20):

Der røk den planen ja ;)

Jeg er jo (dum)snill så da jeg skal fortsette å dele med de andre, selv om vi blir gift.

Men gifter vi oss så blir det mest på deg, ikke dårllig det?

Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 9.1.2006 den 13.29):

Hehe den er god du. Da kan vi regne med at om en 5 år så er vi gift. Da slipper jeg kanskje å dele deg med disse andre to ;)

Nei, du må nok fortsatt dele med oss.

Vi gir ikke slipp på mrxx så lett!

;-)

Skrevet
  mrxx skrev (På 9.1.2006 den 16.55):

Men du må ikke glemme at MP kommer til å jobbe ganske mye - siden hun skal forsørge oss alle. Så jeg tenker vi fortsetter å dele likt selv om dere blir gift, jeg.

;-)

Mary Poppins
Skrevet
  mrxx skrev (På 9.1.2006 den 16.55):

Nei det er ikke dårlig, du kan få lov til å være borte et par timer hver natt, men vi kan jo ha morgener, og kveldene sammen, pluss helgene. Da får jeg utløp for disse multiorgasmene mine ;) (jmf tråden min på sexforumet)

Skrevet
  mrxx skrev (På 4.1.2006 den 12.22):

Hei snuppa:-)

Tran er nok like sundt om det er i kapsler eller på flaske, men det er svært dyrt med kapsler og du må ta mange for at det skal bli samme mengde som en spiseskje.

Kjøp forøvrig tran med sitronsmak, den er faktisk god:-).......litt overdrevent kanskje, men mange ganger bedre enn vanlig tran.

Tran med sitronsmak er jo rett og slett grusomt. Vanlig tran er hundre ganger bedre.

Skrevet
  asterix skrev (På 9.1.2006 den 17.41):

Tran med sitronsmak er jo rett og slett grusomt. Vanlig tran er hundre ganger bedre.

Smaken er som baken.....delt:-)

Skrevet
  amber sun skrev (På 9.1.2006 den 17.05):

Men du må ikke glemme at MP kommer til å jobbe ganske mye - siden hun skal forsørge oss alle. Så jeg tenker vi fortsetter å dele likt selv om dere blir gift, jeg.

;-)

Ja, jo du er inne på noe der, kanskje ikke så dumt. Jeg liker jo ikke å skuffe jentene.

Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 9.1.2006 den 17.22):

Nei det er ikke dårlig, du kan få lov til å være borte et par timer hver natt, men vi kan jo ha morgener, og kveldene sammen, pluss helgene. Da får jeg utløp for disse multiorgasmene mine ;) (jmf tråden min på sexforumet)

Jeg leste om multiorgasmene, det hørtes svært digg ut:-)

Hva med til helgen?

Avtalen ellers høres forøvrig ikke så dum ut......sett fra min side:-)

Skrevet
  mrxx skrev (På 9.1.2006 den 22.17):

Ja, jo du er inne på noe der, kanskje ikke så dumt. Jeg liker jo ikke å skuffe jentene.

Og skuffe gjør du definitivt ikke. *s*

Regner med at du heller ikke vil skuffe noen av oss framover, så da kan du gi oss alle multiorgasmer - vi lager listene og passer på at det blir likt fordelt på alle tre, så ingen blir forbigått.

;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 9.1.2006 den 13.29):

Hehe den er god du. Da kan vi regne med at om en 5 år så er vi gift. Da slipper jeg kanskje å dele deg med disse andre to ;)

"Da slipper jeg kanskje å dele deg med disse andre to ;)"

Å nei, du!

Du må nok fortsatt dele mrxx med amber og meg :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  amber sun skrev (På 10.1.2006 den 12.57):

Og skuffe gjør du definitivt ikke. *s*

Regner med at du heller ikke vil skuffe noen av oss framover, så da kan du gi oss alle multiorgasmer - vi lager listene og passer på at det blir likt fordelt på alle tre, så ingen blir forbigått.

;-)

Det er visst noe med multiorgasmer her jeg ikke har fått med meg.

Men at de også blir likelig fordelt er jeg helt med på, vi deler på alle goder!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 9.1.2006 den 15.20):

Der røk den planen ja ;)

"Jeg er jo (dum)snill så da jeg skal fortsette å dele med de andre, selv om vi blir gift."

:-)

Sånn skal det være! Vi bondjenter er som de tre musketerer, en for alle, alle for en!

Skrevet
  Ulvinnen Lurulf skrev (På 16.1.2006 den 6.56):

"Jeg er jo (dum)snill så da jeg skal fortsette å dele med de andre, selv om vi blir gift."

:-)

Sånn skal det være! Vi bondjenter er som de tre musketerer, en for alle, alle for en!

"Sånn skal det være! Vi bondjenter er som de tre musketerer, en for alle, alle for en!"

Yes! Sånn skal det være. Vi passer på hverandre :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  Mary Poppins skrev (På 16.1.2006 den 10.03):

"Sånn skal det være! Vi bondjenter er som de tre musketerer, en for alle, alle for en!"

Yes! Sånn skal det være. Vi passer på hverandre :)

"Yes! Sånn skal det være. Vi passer på hverandre :)"

Det gjør vi! Om en av oss er uten nettilgang en periode, så stiller de andre opp og passer på interessene til alle tre.

Bondpikene er uslåelige :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...