Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff når har jeg vært alene lenge nok. Men hvor finner man egentlig en kjæreste når man er 52 år, og ferdig med "ute på byen"-liv. Jeg har blitt 52 år og bare yngstejenta på 17 bor sammen med meg. Har hus og alt jeg trenger. Bortsett fra en kjæreste da. Hvordan i all verden skal jeg gå for å finne HAM? Har du noen tips? Kjæreste via jobben er utelukket, og jeg gidder ikke sånn rett på sex-chatting.Jeg er kvinne.

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

19

• mrxx

15

• flisa

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest tidspitt
Skrevet

Jeg bruker mye tid på dol,men har til dags dato ikke fått noen "kone-ction" med det motsatte kjønn her inne(sukk)

Vil tro at det kan være lettere å sette inn en annonse i et seriøst ukeblad der du søker etter nye venner.Greit å få en(kanskje) handskrevet brev med bilde,lettere da å sile ut den en ikke vil ha...du er anonym og svarer bare den/dem som ser spennende ut

Skrevet

Jeg bruker mye tid på dol,men har til dags dato ikke fått noen "kone-ction" med det motsatte kjønn her inne(sukk)

Vil tro at det kan være lettere å sette inn en annonse i et seriøst ukeblad der du søker etter nye venner.Greit å få en(kanskje) handskrevet brev med bilde,lettere da å sile ut den en ikke vil ha...du er anonym og svarer bare den/dem som ser spennende ut

Her er det bare kjerringer av begge kjønn. Ingen ordentlige mannfolk. Kanskje med et visst unntak for Prozak og McLoud.

Gjest en du ikke vet om tydeligvis
Skrevet

Her er det bare kjerringer av begge kjønn. Ingen ordentlige mannfolk. Kanskje med et visst unntak for Prozak og McLoud.

Dette var da et usedvanlig usympatetisk innlegg. Håper ingen tror på deg. Fy - skamme deg.

:)

Skrevet

Dette var da et usedvanlig usympatetisk innlegg. Håper ingen tror på deg. Fy - skamme deg.

:)

Morsomt ord: Usympatetisk!

Annonse

Skrevet

Morsomt ord: Usympatetisk!

Usympatisk er en eldre form, usympatetisk er en nyere. Tror jeg.

Skrevet

Usympatisk er en eldre form, usympatetisk er en nyere. Tror jeg.

Til og med så nytt at ordet ble laget i dag?

Skrevet

bare hold deg her det :)

Det tror jeg ikke noe på. Jeg har jo vært her inne lenge nå, for å få en romanse meg deg, men du tar jo faen ingen signaler...;o)

Godt nytt år, forresten, og hils gubben!

Skrevet

Til og med så nytt at ordet ble laget i dag?

Unnskyld, det var omvendt :

sympatisk (av gr.), tiltalende, med et behagelig, vinnende vesen. En eldre form av s. er sympatetisk.

Vi griper tak i ordene i dag?

Skrevet

Unnskyld, det var omvendt :

sympatisk (av gr.), tiltalende, med et behagelig, vinnende vesen. En eldre form av s. er sympatetisk.

Vi griper tak i ordene i dag?

Jeg ser nå at jeg glemte Goliath i farten. Og noen av de andre dyrene i arken.

Skrevet

Jeg ser nå at jeg glemte Goliath i farten. Og noen av de andre dyrene i arken.

Feiging. :)

Skrevet

Feiging. :)

Hehe. Hele hensikten er å erte mrxx. Men jeg vet ikke om han leser dette.

Annonse

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på. Jeg har jo vært her inne lenge nå, for å få en romanse meg deg, men du tar jo faen ingen signaler...;o)

Godt nytt år, forresten, og hils gubben!

Jeg tar ikke slike signaler *nesa i sky* :)

Skrevet

Grip

Ørkenvandreren

Mrxx

Sør (joda)

Mr.Kahn (var)

Vincent

Altman

collins

Goliath

etc. etc.

Skrevet

Hehe. Hele hensikten er å erte mrxx. Men jeg vet ikke om han leser dette.

han leser sikkert ALT

Skrevet

Du glemte mrxx. En svært alvorlig forglemmelse, Babette.

!!

Skrevet

Du glemte mrxx. En svært alvorlig forglemmelse, Babette.

!!

Det var nok meninga

Skrevet

Det var nok meninga

Det var isåfall litt av en feilbedømmelse. Det skal være sikkert.

*S*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det var nok meninga

Jeg fikk også en sterk følelse av at han var utelatt med vilje...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...