Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå er det nå en gang slik da, at om det er noen som representerer "øvrigheta" her, så er det meg.

Stand-in, førstereserve, vikar ?

Hrmfffff

:-)

"Stand-in, førstereserve, vikar ?

Hrmfffff"

*S*

Er ikke det bra nok? Det skal litt til for å innynde seg hos amber og meg, ser du. Vi er rimelig kresne! Men tro meg, om du slipper til så er vi verdt det!

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

19

• mrxx

15

• flisa

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Stand-in, førstereserve, vikar ?

Hrmfffff"

*S*

Er ikke det bra nok? Det skal litt til for å innynde seg hos amber og meg, ser du. Vi er rimelig kresne! Men tro meg, om du slipper til så er vi verdt det!

Det er nettopp med tanke på at dere er kresne at dere bør gå for det beste med en gang.

;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er nettopp med tanke på at dere er kresne at dere bør gå for det beste med en gang.

;-)

*LOL*

Du har selvtilliten i orden, det skal du ha!

Gjest kanskje det er en her
Skrevet

Mulighetene er mange, men det krever aktivitet. Ryktene sier at de stedene som ikke er så mye brukt eller kjent er de beste.

DOL er et kaklekor og egner seg lite. Kaklehønsene er så nysgjerrige og sensasjonslystne at de snubler i sine egne bein.

Det er lite fristende å gi deg et svar her med disse siklende furiene flaksende overalt.

Hvis du etter dette fremdeles vil prøve, kan du begynne med å fortelle hvor du bor?

Skrevet

Det gjør vi :-)

Men du må også passe på, så ikke McLoud tar plassen din i badstua. Som du ser lenger nede i tråden, så vil han gjerne...

Vi går bare for det beste ja, stemmer det.

Men du altså, du vil vel ikke si at du vurderer stand-in for mrxx??

*sjokkert over den andre halvdelen av Øvrigheta*

Skrevet

*LOL*

Du har selvtilliten i orden, det skal du ha!

Selvtillit er sexy, både hos kvinnerog menn.

Ja, jeg har selvtillit. Ser ikke noe negativt i det. Så lenge jeg kan og mestrer det jeg driver med, er det naturlig å ha selvtillit.

Annonse

Skrevet

"Men det er nå ikke jeg som bestemmer det forresten."

Jo, på sett og vis så er det du som bestemmer. Du har førsteprioritet hos Øvrigheta. Men om du uteblir kan det bli muligheter for ivrige vikarer ;-)

Han uteblir nok ikke.

Dette er jo DEN vinn-vinn-situasjonen da, og det tviler jeg på at han ikke vil ha med seg, hehe.

Skrevet

Nå er det nå en gang slik da, at om det er noen som representerer "øvrigheta" her, så er det meg.

Stand-in, førstereserve, vikar ?

Hrmfffff

Det skal ganske mye til for at vi i det hele tatt skal vurdere noen stand in for mrxx da...dette må diskuteres svært nøye i badstua.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det skal ganske mye til for at vi i det hele tatt skal vurdere noen stand in for mrxx da...dette må diskuteres svært nøye i badstua.

Ja, vi tar ikke hva som helst.

Det er best at McLoud kommer med CV med bilde, så vi kan se om han har noe å fare med.

Selvtillit er ikke nok...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Selvtillit er sexy, både hos kvinnerog menn.

Ja, jeg har selvtillit. Ser ikke noe negativt i det. Så lenge jeg kan og mestrer det jeg driver med, er det naturlig å ha selvtillit.

"Så lenge jeg kan og mestrer det jeg driver med, er det naturlig å ha selvtillit."

Det er jeg helt enig i! Men selvtillit er ikke nok. Hva mer har du å fare med?

Skrevet

Ja, vi tar ikke hva som helst.

Det er best at McLoud kommer med CV med bilde, så vi kan se om han har noe å fare med.

Selvtillit er ikke nok...

Det er klart.

CV med referanser og bilde må til.

Så må det heller ikke glemmes at vi er veldig klar over hva mrxx er god for da, og erfaringsmessig er det veldig vanskelig å slå det...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er klart.

CV med referanser og bilde må til.

Så må det heller ikke glemmes at vi er veldig klar over hva mrxx er god for da, og erfaringsmessig er det veldig vanskelig å slå det...

Referanser er tingen, ja!

Det skal noe til å toppe mrxx, men hvem vet?

Bilder tar vi i mot med åpne armer, hehe

Skrevet

;-)

Men badstua er uten stay-ups altså.

Badstue er badstue, og fest er fest.

;-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi går bare for det beste ja, stemmer det.

*sjokkert over den andre halvdelen av Øvrigheta*

"Vi går bare for det beste ja, stemmer det.

*sjokkert over den andre halvdelen av Øvrigheta* "

Beklager at jeg sjokkerte deg, kjære halvdel. Men det er ikke alltid den ene hånden vet hva den andre gjør.

Mrxx er one and only - når han er tilgjengelig. Men er han opptatt på annet hold mens vi sitter klare og ventende i badstua, så kan vi tenke tanken på å la en vikar få prøve seg, ikke sant?

Spesielt om vikaren viser seg å være et prakteksemplar av de sjeldne, og i tillegg ivrer etter å få sitte mellom oss?

Skrevet

"Vi går bare for det beste ja, stemmer det.

*sjokkert over den andre halvdelen av Øvrigheta* "

Beklager at jeg sjokkerte deg, kjære halvdel. Men det er ikke alltid den ene hånden vet hva den andre gjør.

Mrxx er one and only - når han er tilgjengelig. Men er han opptatt på annet hold mens vi sitter klare og ventende i badstua, så kan vi tenke tanken på å la en vikar få prøve seg, ikke sant?

Spesielt om vikaren viser seg å være et prakteksemplar av de sjeldne, og i tillegg ivrer etter å få sitte mellom oss?

"Spesielt om vikaren viser seg å være et prakteksemplar av de sjeldne, og i tillegg ivrer etter å få sitte mellom oss? "

*vurderer og håper å komme til enighet med oss*

*s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Spesielt om vikaren viser seg å være et prakteksemplar av de sjeldne, og i tillegg ivrer etter å få sitte mellom oss? "

*vurderer og håper å komme til enighet med oss*

*s*

Nå venter vi bare på CV, referanser og bilde.

Tror du Babette stiller opp med referanser? Det var jo hun som brakte ham på bane i denne tråden. Dessuten tror jeg at MsSophie kan uttale seg om vår nye venn :-)

Skrevet

Hadde ikke Mr. Kahn et eller annet med deg å gjøre? Det er ikke et nick som er her om dagen som om mange av de andre du nevner.

Han er min mann og utestengt fra DOL :)

Skrevet

Nå venter vi bare på CV, referanser og bilde.

Tror du Babette stiller opp med referanser? Det var jo hun som brakte ham på bane i denne tråden. Dessuten tror jeg at MsSophie kan uttale seg om vår nye venn :-)

MsSophie?

Har hun inngående erfaring med den nye søkeren? Så hun er en troverdig referanse?

Forøvrig er jeg enig i at Babette bør avgi stemme her ja.

Skrevet

Ulike kurs, foreninger o.l. Kokkekurs, malekurs, anonyme alkoholikere, swingkveld, hva som enn måtte være din greie. Så møter du hvertfall menn som allerede har minst èn ting til felles med deg.. =)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

MsSophie?

Har hun inngående erfaring med den nye søkeren? Så hun er en troverdig referanse?

Forøvrig er jeg enig i at Babette bør avgi stemme her ja.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2862196

McLoud plukket med seg MsSophie fra doljulebordet, så hun burde kunne uttale seg. Nå spørs det bare om hun og Babette ser at de er etterlyst, eller om vi må huke dem på meldinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...