mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Men det er nå ikke jeg som bestemmer det forresten." Jo, på sett og vis så er det du som bestemmer. Du har førsteprioritet hos Øvrigheta. Men om du uteblir kan det bli muligheter for ivrige vikarer ;-) Uteblir selvsagt ikke, jeg er jo ikke dum heller:-) Jeg gir alltid alt:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Uteblir selvsagt ikke, jeg er jo ikke dum heller:-) Jeg gir alltid alt:-) Så bra! Nå ble jeg veldig glad! Kom og sett deg godt mellom amber og meg. Så trangt og hett som det nå er her blir dette riktig så trivelig! Og forresten - *roper ut av døra* Vær så snill og hiv på litt mer ved, fyrbøter McLoud :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2862196 McLoud plukket med seg MsSophie fra doljulebordet, så hun burde kunne uttale seg. Nå spørs det bare om hun og Babette ser at de er etterlyst, eller om vi må huke dem på meldinger. Men nå ser det ut til at det ikke blir behov for noen stand in...mrxx har ikke tenkt å utebli, hehe. *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det er klart. CV med referanser og bilde må til. Så må det heller ikke glemmes at vi er veldig klar over hva mrxx er god for da, og erfaringsmessig er det veldig vanskelig å slå det... Du er en utrolig klok kvinne, som alltid sier noe klokt:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Referanser er tingen, ja! Det skal noe til å toppe mrxx, men hvem vet? Bilder tar vi i mot med åpne armer, hehe Du er litt tvilende, og bør lære litt av amber. Hun er ikke i tvil om hva hun vil ha:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Du er en utrolig klok kvinne, som alltid sier noe klokt:-) *S* ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Du er litt tvilende, og bør lære litt av amber. Hun er ikke i tvil om hva hun vil ha:-) "Hun er ikke i tvil om hva hun vil ha:-) " Stemmer det... Jeg vet svært godt hva jeg vil ha, hehe. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men nå ser det ut til at det ikke blir behov for noen stand in...mrxx har ikke tenkt å utebli, hehe. *s* "Men nå ser det ut til at det ikke blir behov for noen stand in...mrxx har ikke tenkt å utebli, hehe." Nei, det ser ut til at det ordnet seg til den beste løsningen :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Du er litt tvilende, og bør lære litt av amber. Hun er ikke i tvil om hva hun vil ha:-) Jeg vil ha deg kjære, ingen tvil om det ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 "Hun er ikke i tvil om hva hun vil ha:-) " Stemmer det... Jeg vet svært godt hva jeg vil ha, hehe. :-) Det vet jeg også, så vi er helt på linje her :-) Det er bare når det beste uteblir at jeg vurderer alternativer, hehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Det vet jeg også, så vi er helt på linje her :-) Det er bare når det beste uteblir at jeg vurderer alternativer, hehe. :-) Den beste uteblir ikke. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 :-) Den beste uteblir ikke. *s* Yess! *High five* 0 Siter
McLoud Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men badstua er uten stay-ups altså. Badstue er badstue, og fest er fest. ;-) Jeg skjønte det var en hake ved det hele. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Jeg skjønte det var en hake ved det hele. Men hvis du er fyrbøter, og mrxx er i badstua med oss, så trenger vi ikke ha på oss verken stay ups eller noe annet, det blir rett og slett for hett der inne. ;-) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Han er min mann og utestengt fra DOL Hvorfor ble han utestengt? Greide du ikke å holde han i ørene:) Må du skrive for han da? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men badstua er uten stay-ups altså. Badstue er badstue, og fest er fest. ;-) Hehe.... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Men hvis du er fyrbøter, og mrxx er i badstua med oss, så trenger vi ikke ha på oss verken stay ups eller noe annet, det blir rett og slett for hett der inne. ;-) Helt enig solguden min:-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hvorfor ble han utestengt? Greide du ikke å holde han i ørene:) Må du skrive for han da? Du får vel søke og se sjøl, Han er voksen, jeg trenger ikke snakke for han eller skrive for han. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Du får vel søke og se sjøl, Han er voksen, jeg trenger ikke snakke for han eller skrive for han. Så det finnes menn som er "voksne". Du har kanskje funnet den eneste, ene;) For all del jeg bryr meg ikke om hva han skrev eller gjorde. Det var (tydelig) et mislykket forsøk på å være morsom;) 0 Siter
Babette Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Du er for feig til å skrive det du mener, det vil si at du egentlig ville nevne kun meg:-) Hvis jeg svarer ja, vil du logre til meg, men McLoud vil trekke tilbake smilet. Dette var kinkig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.