Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg svarer ja, vil du logre til meg, men McLoud vil trekke tilbake smilet.

Dette var kinkig.

Egentlig er det du som skal logre for meg da:-)

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

19

• mrxx

15

• flisa

10

• Babette

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Egentlig er det du som skal logre for meg da:-)

Jeg logrer jo nå! Ser du det ikke?

Skrevet

Jeg logrer jo nå! Ser du det ikke?

Joda, jeg ser du står der med struttende bak og logrer.

Skrevet

"Keinstein" og "Musikeren" - hva med dem?

Syns de "prostituerer" seg på DOL, rett som det er....

Var jeg stygg nå? ;/

Har det samme problemet, "Flisa". Finner du ut hvor de er, så ønsker jeg en varsling. SNAREST!!

Jaha... Vel. Det er godt du biter deg merke i min gjøren og laden. Det må du jo ha gjort, for jeg har igrunn vært lite aktiv her inne over en ganske lang periode. Jeg har ikke lagt deg merke til deg før tidligere idag. Der fikk jeg inntrykk av at du ikke liker drittslenging, men det var muligens feil?

Skrevet

Jaha... Vel. Det er godt du biter deg merke i min gjøren og laden. Det må du jo ha gjort, for jeg har igrunn vært lite aktiv her inne over en ganske lang periode. Jeg har ikke lagt deg merke til deg før tidligere idag. Der fikk jeg inntrykk av at du ikke liker drittslenging, men det var muligens feil?

Nå synes jeg du var veldig snill,ditt ludder;-)

Skrevet

Huff da! Men, jøss da, jeg har jo lagt merke til deg mange ganger. Synd du ikke har lagt merke til meg.

Drittslenging er jeg ikke med på nei, da har du oppfattet meg helt riktig. Før jul engang skrev du et bra innlegg om Kristiansen i Redningsselskapet, som jeg kommenterte. Og kommentaren var positiv, fordi du hadde mange gode momenter, som jeg faktisk har reflekteret over selv.

Etter min kommentar, svarte du. "Takk" Er du singel?" Hvorpå jeg svarte noe flåsete, Ja, men det er ikke M.Kristensen". Jeg liker innleggene dine, og den strofen om "keinstein og deg" dro jeg i en "kjæreste" tråd, som du så. Ikke noe vondt ment, overhodet. Om du oppfattet meg slik, håper jeg å få mulighet til å kunne ta meg sammen, en annen gang før jeg kaster ut en usømmelig flørt, som sjarmerende menn kan ta seg nær av.

Annonse

Skrevet

Nå synes jeg du var veldig snill,ditt ludder;-)

Jeg ER snill. Og søt. Akkurat som deg;-)

Skrevet

Huff da! Men, jøss da, jeg har jo lagt merke til deg mange ganger. Synd du ikke har lagt merke til meg.

Drittslenging er jeg ikke med på nei, da har du oppfattet meg helt riktig. Før jul engang skrev du et bra innlegg om Kristiansen i Redningsselskapet, som jeg kommenterte. Og kommentaren var positiv, fordi du hadde mange gode momenter, som jeg faktisk har reflekteret over selv.

Etter min kommentar, svarte du. "Takk" Er du singel?" Hvorpå jeg svarte noe flåsete, Ja, men det er ikke M.Kristensen". Jeg liker innleggene dine, og den strofen om "keinstein og deg" dro jeg i en "kjæreste" tråd, som du så. Ikke noe vondt ment, overhodet. Om du oppfattet meg slik, håper jeg å få mulighet til å kunne ta meg sammen, en annen gang før jeg kaster ut en usømmelig flørt, som sjarmerende menn kan ta seg nær av.

Velvel:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...