Gå til innhold

Hva synes du er best: gammeldans eller "ole Ivars"-stil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du kan pule sånn også.

Rytmer og koordinasjon i den forbindelse har jeg ikke noen problemer med, men det skjer ikke til musikk, enda.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Babette

7

• keinstein

7

• Gyda

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Ja, men det er jo egentlig ingen som har denne musikkformen med seg fra sin egen ungdom. Den appellerer til 60+, men ikke til en spesiell generasjon.

Vil folk på min alder danse til Rolling Stones på eldresenteret, eller endrer man smak underveis i livet? Det er spørsmålet.

Vi hørte riktignok på Svensktoppar og Stein Ingebrigtsen og andre som har nært slektskap med dansebandene i vår grønne ungdom, men uten saksofonen og den spesielle måten de "drar" stemmen på fra dansebandscenen.

Jeg tror faktisk folk på gamlehjemmet etterhvert vil danse til Rolling Stones, men det er vel kanskje sånn etterhvert også at man blir mer altslukende jo eldre man blir. Man blir jo gjerne det i matveien også.

Men skal jeg på gamlehjem skal jeg høre på den musikken jeg hører på nå og så skal jeg ha så mye rødvin jeg har lyst på!

Skrevet

Neverlur?

Her er det om å gjørra å være sær?

:-)

Sær?

Neh - jeg er en racer på neverlur. Ville ha fått opp øynene på folk om at dette er noe, det ...

;o)

Skrevet

Jeg tror faktisk folk på gamlehjemmet etterhvert vil danse til Rolling Stones, men det er vel kanskje sånn etterhvert også at man blir mer altslukende jo eldre man blir. Man blir jo gjerne det i matveien også.

Men skal jeg på gamlehjem skal jeg høre på den musikken jeg hører på nå og så skal jeg ha så mye rødvin jeg har lyst på!

Og jeg skal bo på dobbeltrom med Peter Gabriel!

Jeg tror man både forandrer smak og samtidig beholder noe. Men jeg orker ikke så høy musikk lenger.

Vi kan jo også tilkalle pleierne via SMS når vi må hjelpes på dass. Hvis det ikke er laget fjernkontroller til den tid.

Skrevet

Sær?

Neh - jeg er en racer på neverlur. Ville ha fått opp øynene på folk om at dette er noe, det ...

;o)

Et godt mål på om det er populært, er hvor mange som vil betale for å høre på deg.

Skrevet

Å høre på det er greit, men min musikalske evne er ikke koblet til beina, kun til henda. Beina kommer aldri i sync.

Går det an å danse stående på henda?

du kan kline deg inntil en dame og bruke henda rytmisk! :-)

Skrevet

Rytmer og koordinasjon i den forbindelse har jeg ikke noen problemer med, men det skjer ikke til musikk, enda.

Bolero

Skrevet

du kan kline deg inntil en dame og bruke henda rytmisk! :-)

Og subbe så lavt med labbene at jeg ikke tråkker på andre labber?

skorpionfisken
Skrevet

Jeg vil ikke mene at noe av det er best.

Unngår begge sjangrene om jeg kan.

Skrevet

bolero. — 1. Sp. dans; danses med kastanjetter; — 2. Kjent orkesterverk av Ravel 1928. — 3. Kort jakke eller vest.

http://www.bolerolifestyle.ch/

Kjent orkesterverk av Ravel 1928

Fra filmen "drømmekvinenn 10" - hun klarte ikke å ha sex uten den - og så ble det hakk iplata! LOL

Skrevet

Ingen av delene!

Begge deler er like ille.

Jeg vil danse til rytmer, men det skal være gode rytmer, bra musikk - og i den kategorien faller verken gammeldans eller ole ivars.

*urk*

Skrevet

Kjent orkesterverk av Ravel 1928

Fra filmen "drømmekvinenn 10" - hun klarte ikke å ha sex uten den - og så ble det hakk iplata! LOL

Stakkars.

Jeg blir like medfølende som når noen klager over at vibratoren ikke virker, eller batteriene gikk ut like før det rusla.

Skrevet

Bolero

Herregud! Det må da være jævla slitsomt å jokke i takt med

tam-ta-ta-ta-tam-ta-ta-ta-tam-tam-tam-ta-ta-ta-tam-ta-ta-ta-tam-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-tam

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...