Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....her på jobben - kjerringene i gangen- kjenner jeg blir irrtert. Da er det nok mensen som er på vei.

*erfaring*

Gjest blomsterløk
Skrevet

Her er det lite kakling.

Eneste kvinnlige blant 8 menn er meg.

Gjest hermens
Skrevet

Skjønner deg godt.Jeg blir også svært irritert når noen prater og hygger seg når jeg selv ikke er inkludert.

Men jeg blir også irritert over mange andre ting,slik som:jenter som er penere enn meg,folk som blir forfremmet og generelt gjør det bra her i livet,så skulle egentlig ønske jeg hadde mensen hele året så hadde jeg hatt en unnskyldning for å være en grinebiter,men hos meg ligger det bare helt naturlig..

(var ingen hint om at DU er noen grinebiter altså ;)

Ha en fin dag

Gjest så slipper du å irritere deg
Skrevet

Har du OB i veska da så stapp dem i øra !

Skrevet

Godt at du innser det.

Hvordan er det? Blir du paranoid også?

Skrevet

Skjønner deg godt.Jeg blir også svært irritert når noen prater og hygger seg når jeg selv ikke er inkludert.

Men jeg blir også irritert over mange andre ting,slik som:jenter som er penere enn meg,folk som blir forfremmet og generelt gjør det bra her i livet,så skulle egentlig ønske jeg hadde mensen hele året så hadde jeg hatt en unnskyldning for å være en grinebiter,men hos meg ligger det bare helt naturlig..

Ha en fin dag

Når du har innsett det, da er det enklere å takle.

Når irritasjonen stiger i halsen og jeg har lyst til å gjøre noe, da spør jeg: Keinstein, kjære deg, er dette nødvendig? Er det hevn? Misunnelse? Ingen vet hvorfor jeg plutselig tar tre dartpiler og kaster på skiva. De vet ikke at jeg ser ansiktet til en person på skiva.

Skrevet

Ha en fin dag

hoho! :)

Skrevet

Har du OB i veska da så stapp dem i øra !

hihi- nei bruker bind - kan bruke det med tape rundt hue :)

Skrevet

Godt at du innser det.

Hvordan er det? Blir du paranoid også?

Nei - bare kranglelsyten :) - og du vil snart se meg inne på foreldre-barn :)

Skrevet

Nei - bare kranglelsyten :) - og du vil snart se meg inne på foreldre-barn :)

Aha! En slags provokasjonsmodus?

Skrevet

Aha! En slags provokasjonsmodus?

Ja - og så????? :-D

Skrevet

Ja - og så????? :-D

Hvor mange babes med PMS trengs for å skru i en lyspære?

Gjest LucySky
Skrevet

Her er det lite kakling.

Eneste kvinnlige blant 8 menn er meg.

Sånn jobbet jeg engang også, ble bare kukling.

(Inspirert av kakling-ordet). Men de pratet faktisk bare bil-sport-fitte hele dagen (unskyld) og jeg avvekslende hata det og kjedet meg.

Skrevet

Hvor mange babes med PMS trengs for å skru i en lyspære?

14 - og det er fordi DET MÅ DET VEL!!!!!!

Skrevet

Når du har innsett det, da er det enklere å takle.

Når irritasjonen stiger i halsen og jeg har lyst til å gjøre noe, da spør jeg: Keinstein, kjære deg, er dette nødvendig? Er det hevn? Misunnelse? Ingen vet hvorfor jeg plutselig tar tre dartpiler og kaster på skiva. De vet ikke at jeg ser ansiktet til en person på skiva.

Før hadde vi bilde av sjefen på dartskiva - :-)skal si det er hullete!

Skrevet

(Inspirert av kakling-ordet). Men de pratet faktisk bare bil-sport-fitte hele dagen (unskyld) og jeg avvekslende hata det og kjedet meg.

En venninne av meg jobba et sted som var sånn og da hang hun opp naken-mann-kalender over plassen sin -da bel det plutselig FORBUDT med kalendere - enda det hadde hengt med damer der i 40 år eller noe sånt.-...

Skrevet

14 - og det er fordi DET MÅ DET VEL!!!!!!

He-he

Eller "Hva faen har du med det, og hva mener du med det!?"

Det holder med en, blir det to eller fler, så vil pæra bli knust før den rekker å bli skrudd i. Et av problemene er om det skal brukes 25 eller 40watt, og dermed er det duket for krig.

Gjest blomsterløk
Skrevet

En venninne av meg jobba et sted som var sånn og da hang hun opp naken-mann-kalender over plassen sin -da bel det plutselig FORBUDT med kalendere - enda det hadde hengt med damer der i 40 år eller noe sånt.-...

*lol*

Gjest blomsterløk
Skrevet

Joda, enkelte ganger kunne jeg godt tenkt meg noen å slarva litt med.

Men det er lite av den praten du referer til her hos oss, men noe er det så klart.

Trives i grunn godt sammen med disse mannfolka jeg.

Skrevet

He-he

Eller "Hva faen har du med det, og hva mener du med det!?"

Det holder med en, blir det to eller fler, så vil pæra bli knust før den rekker å bli skrudd i. Et av problemene er om det skal brukes 25 eller 40watt, og dermed er det duket for krig.

Kvinnfolk driver ikke med lyspærer - hva ER det med mannfolk og lyspærer forresten? jeg har bare levd lenge med 2 menn - men begge,- om de blir borte fra deg i butikken -er å finne der hvor lyspærene er. makan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...