Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg jobba et sted som var sånn og da hang hun opp naken-mann-kalender over plassen sin -da bel det plutselig FORBUDT med kalendere - enda det hadde hengt med damer der i 40 år eller noe sånt.-...

Det får da være genser!

He-he.

Skrevet

Jeg jobbet i en bedrift med 8 andre mannfolk en gang. Maken til sladrehøl og drittslenging om hverandre har jeg aldri vært borti. Selv om min jobb ikke var å vaske opp, ble det likevel til at jeg måtte gjøre det siden jeg var den eneste jenta i leiren, men det var kanskje like greit. Den første uken vasket en av karene gulvet med zalo... Snakker om hjelpesløs....

Å jeg skifter alle lyspærene mine selv, og kan faktisk også å skifte oljefilter eller dekk på en bil!

Skrevet

Jeg jobbet i en bedrift med 8 andre mannfolk en gang. Maken til sladrehøl og drittslenging om hverandre har jeg aldri vært borti. Selv om min jobb ikke var å vaske opp, ble det likevel til at jeg måtte gjøre det siden jeg var den eneste jenta i leiren, men det var kanskje like greit. Den første uken vasket en av karene gulvet med zalo... Snakker om hjelpesløs....

Å jeg skifter alle lyspærene mine selv, og kan faktisk også å skifte oljefilter eller dekk på en bil!

Jeg også KAN skifte lyspærer og sånn -men liker best å ligge på sofaen og spise konfekt og se på at andre gjør sånt :-)

Skrevet

Før hadde vi bilde av sjefen på dartskiva - :-)skal si det er hullete!

Ei sjefsdokke å stikke hattenåler i?

Skrevet

Ei sjefsdokke å stikke hattenåler i?

sjefen er kul - og mann :-) han kakler ikke.

Skrevet

sjefen er kul - og mann :-) han kakler ikke.

har du lagt merke til at kaklingen stopper når det er menn til stede? Krangling mellom kvinner altså. Det virker som det annet kjønn er en slags katalysator for fred. Bare menn er heller ikke bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...