keinstein Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 En venninne av meg jobba et sted som var sånn og da hang hun opp naken-mann-kalender over plassen sin -da bel det plutselig FORBUDT med kalendere - enda det hadde hengt med damer der i 40 år eller noe sånt.-... Det får da være genser! He-he. 0 Siter
rose23 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Jeg jobbet i en bedrift med 8 andre mannfolk en gang. Maken til sladrehøl og drittslenging om hverandre har jeg aldri vært borti. Selv om min jobb ikke var å vaske opp, ble det likevel til at jeg måtte gjøre det siden jeg var den eneste jenta i leiren, men det var kanskje like greit. Den første uken vasket en av karene gulvet med zalo... Snakker om hjelpesløs.... Å jeg skifter alle lyspærene mine selv, og kan faktisk også å skifte oljefilter eller dekk på en bil! 0 Siter
flisa Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Jeg jobbet i en bedrift med 8 andre mannfolk en gang. Maken til sladrehøl og drittslenging om hverandre har jeg aldri vært borti. Selv om min jobb ikke var å vaske opp, ble det likevel til at jeg måtte gjøre det siden jeg var den eneste jenta i leiren, men det var kanskje like greit. Den første uken vasket en av karene gulvet med zalo... Snakker om hjelpesløs.... Å jeg skifter alle lyspærene mine selv, og kan faktisk også å skifte oljefilter eller dekk på en bil! Jeg også KAN skifte lyspærer og sånn -men liker best å ligge på sofaen og spise konfekt og se på at andre gjør sånt :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Før hadde vi bilde av sjefen på dartskiva - :-)skal si det er hullete! Ei sjefsdokke å stikke hattenåler i? 0 Siter
flisa Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Ei sjefsdokke å stikke hattenåler i? sjefen er kul - og mann :-) han kakler ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 sjefen er kul - og mann :-) han kakler ikke. har du lagt merke til at kaklingen stopper når det er menn til stede? Krangling mellom kvinner altså. Det virker som det annet kjønn er en slags katalysator for fred. Bare menn er heller ikke bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.