fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Er det noen som har forslag til en kontorjobb som er utfordrende og godt betalt selvfølgelig. Er utdannet lektor, men kan ikke fortsette å undervise pga. sykdom. Altså kriteriene er som følger: Interessant Godt betalt Lang ferie Fleksitid Greie sjefer (evt. min egen sjef) Lite kaklete kollegaer Hotte julebord + + + Noen ideér på hva jeg kan velge og vrake i? 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Nei, jeg har ikke noen forslag. Men hvis noen har, tar jeg også gjerne imot! *S* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Nei, jeg har ikke noen forslag. Men hvis noen har, tar jeg også gjerne imot! *S* Du burde nesten fått jobb som julenissens kontormedarbeider . Frynsegode: julepakker 0 Siter
Gyda Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Kom til oss! (I forlagsbransjen har vi det nesten som du beskriver det. Og du er jo godt kvalifisert også.) ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 Kom til oss! (I forlagsbransjen har vi det nesten som du beskriver det. Og du er jo godt kvalifisert også.) ) Hørtes flott ut, men hvordan får jeg en sånn jobb og må jeg bo i Oslo da eller? Det som er litt trist er at alle de spennende jobbene som jeg evt. kunne søkt på og tenkt meg befinner seg i Oslo. 0 Siter
org Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Du burde nesten fått jobb som julenissens kontormedarbeider . Frynsegode: julepakker He-he... Øhh, he. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hørtes flott ut, men hvordan får jeg en sånn jobb og må jeg bo i Oslo da eller? Det som er litt trist er at alle de spennende jobbene som jeg evt. kunne søkt på og tenkt meg befinner seg i Oslo. Ja, det er nok slik. De fleste (store) forlag ligger nok i Oslo. Du burde jo jobbe i en skolebokavdeling som redaktør. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 En fantasi-arbeidsplass må jo det være 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Skrevet 5. januar 2006 Ja, det er nok slik. De fleste (store) forlag ligger nok i Oslo. Du burde jo jobbe i en skolebokavdeling som redaktør. Ja, ja karriere og høy lønn er ikke alt her i livet . Har tenkt litt på PPT, men da trenger jeg noe tilleggsutdannelse. Me for sjå, foreløpig ruller pengene inn på konto samtidig som jeg gjør ingenting . Jeg er fortsatt syk altså, så jeg har ikke så dårlig samvittighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.