Gå til innhold

Til Kristen fra barnsben

Anbefalte innlegg

Gjest protokoll
Skrevet

*Hvorfor har du slike problemer med å innse at du ikke nødvendigvis er den personen i verden som har størst innsikt i det som anngår tilværelsen?*

Er det ikke nettopp DU som mener du har fasiten da, nemlig gud. Jeg bare sier at gud er en for ulogisk og enkel forklaring, og jeg mener biblehistorie er bull shit.

*Jeg mener, hvorfor skal du på død og liv latterliggjøre at folk kanskje har opplevd ting som ikke nødvendigvis lar seg forklare med forstanden?*

Så det at naboen hører stemmer i hodet sitt feks, det skal man ikke se på som uvanlig, men alle vet jo at personen er syk..

Selvsagt kan det være mye rart som ikke kan forklares, men da mener du at forklaringen er gud? Det er så lettvint og usaklig, gir ingen rom for egne meninger og tanker. Du er en sau i en flokk.

*Hvorfor er det mer vettugt å tro at din forstand er det ypperste av all fornuft og intelligens, enn det er å tro at det finnes en gud som har en intelligens høyere enn din egen?*

Herlighet hvor dum er du egentlig? Jeg er da ikke den eneste som ikke tror på gud, og den eneste som mener det jeg mener. MANGE folk kan da masse om vitenskap og jobber med det. Jeg mener da ikke at jeg er den smarteste i verden, på langt nær, men smart nok til å fått litt kunnskap om hvordan ting fungerer. Hva mener du gud er en mann med stor hjerne som sitter i himmelen.. hehe

Hvorfor prøver du å late som du tror jeg mener jeg er verdens smarteste, det her dreier da seg ikke om det.

*Jeg synes du er arrogant i dine uttalelser, og jeg bryr meg svært lite om du synes jeg er "blåst"... du kjenner meg ikke. På samme måten som det er svært usansynlig at det er nettopp du som har kjennskap til alle universets dybder og mysterier.*

Hvem har påstått det??? Jeg bare sier jeg vet nok til å forstå litt, og at jeg ikke bruker en lettvinn unnskyldning som gud er for å slippe å tenke, og lære. Jeg forholder meg til fakta, og ting andre smarte folk finner ut. Ikke noe som ble skrevet for mange hundre år siden og påstås å være guds ord, og som man skal følge slavisk uten å tenke selv. Hvorfor ga han oss da hjerne hvis vi ikke skal bruke den? Da kunne vi jo heller vært som dyra vi stammer fra. Men vi stammer vel ikke fra dyr? hehe...

*Det er det jeg mener med at du er arrogant.*

At jeg tror jeg vet alt? Det er da noe du har funnet på, for det vet jeg da godt at jeg ikke gjør, i motsetning til deg som tror du har funnet fasiten på alt, nemlig gud.

*Det er det jeg mener med at det kan oppleves som at du har valgt deg sjøl ut som gud i tilværelsen - ikke bare din egen, men også alle andres, fordi du erklærer dem som dumme...*

Eh.. jaha? Mener du at gud er gud fordi alle er dummere enn ham? Du er rimelig usaklig her. Om Einstein mente han var litt smartere enn vanlige folk, så tror jeg neppe han så på seg som noen gud. Jeg tror ikke jeg er smartere enn alle, men religiøse har gått glipp av en del kunnskap, som gjør dem litt dumme... De har nok potensiale de også, hvis de bare bruker det, og slipper fantasien sin.

Skrevet

Hva er dette for noe tull? Man starter ikke en ny tråd med svar til en person fra en annen tråd.

Forøvrig tror jeg at jeg hadde foretrukket å holde svarene fra vedkommende som krangler med vedkommende som tror, for meg selv. Det var ikke akkurat noe å skryte av mht. argumentasjon og saklighet.

"......................................"

Gjest protokoll
Skrevet

Hva er dette for noe tull? Man starter ikke en ny tråd med svar til en person fra en annen tråd.

Forøvrig tror jeg at jeg hadde foretrukket å holde svarene fra vedkommende som krangler med vedkommende som tror, for meg selv. Det var ikke akkurat noe å skryte av mht. argumentasjon og saklighet.

"......................................"

Hvorfor må du blande deg i alt? Har du virkelig ikke noe liv i det hele tatt? Hva du måtte mene om argumentasjonen bryr meg midt i rævva. Og grunnen til at jeg svarte som et nytt innlegg er jo for at hovedtråden ble slettet. Men når man har så lav IQ som deg er vel ting vanskelig å forstå. Hold deg til dine egne saker du.

Skrevet

Hvorfor må du blande deg i alt? Har du virkelig ikke noe liv i det hele tatt? Hva du måtte mene om argumentasjonen bryr meg midt i rævva. Og grunnen til at jeg svarte som et nytt innlegg er jo for at hovedtråden ble slettet. Men når man har så lav IQ som deg er vel ting vanskelig å forstå. Hold deg til dine egne saker du.

LOL! Der satte du punktum etter det jeg sa, gitt :-)

"........................................"

Gjest protokoll
Skrevet

LOL! Der satte du punktum etter det jeg sa, gitt :-)

"........................................"

Ja, det kreves vel ørten punktumer etter det du sier.

"........"

*lol*

Skrevet

Ja, det kreves vel ørten punktumer etter det du sier.

"........"

*lol*

Nei, men når du selv bekrefter beskrivelsen av din egen "argumentasjon" på den måten, så kan det ikke gjøres bedre.

".............................................."

Gjest protokoll
Skrevet

Nei, men når du selv bekrefter beskrivelsen av din egen "argumentasjon" på den måten, så kan det ikke gjøres bedre.

Får du ereksjon av å være teit på nett? Tipper det, du virker hvertfall ekstatisk over å kverrulere og tro du er smart og har rett, får ikke å snakke om å "få det siste ordet" det er vel orgasmisk for deg. På en måte må vel du få din tilfredsstillelse også, ingen vil vel nærme seg en som deg.

Skrevet

Får du ereksjon av å være teit på nett? Tipper det, du virker hvertfall ekstatisk over å kverrulere og tro du er smart og har rett, får ikke å snakke om å "få det siste ordet" det er vel orgasmisk for deg. På en måte må vel du få din tilfredsstillelse også, ingen vil vel nærme seg en som deg.

Mer svada? Er det ikke nok at du ikke klarer å komme med annet enn fjås når du faktisk _forsøker_ å diskutere? Må du fortsette å bekrefte dine egne manglende sjelsevner?

"..........................................."

Gjest protokoll
Skrevet

Mer svada? Er det ikke nok at du ikke klarer å komme med annet enn fjås når du faktisk _forsøker_ å diskutere? Må du fortsette å bekrefte dine egne manglende sjelsevner?

Ute etter enda en orgsame, siden du vil ha fler "siste ord"? hehehe....

Skrevet

Ute etter enda en orgsame, siden du vil ha fler "siste ord"? hehehe....

*Gjesp*

Hva er det egentlig du "diskuterer"?

"øøøh...du er skikkelig, skikkelig teit, ikke sant...fordi du mener det, ikke sant...og det går ikke, ikke sant...mens jeg, ikke sant...og jeg bare...ikke sant....dårlig lite ikke...ikke sant..."

"....................................."

Gjest protokoll
Skrevet

*Gjesp*

Hva er det egentlig du "diskuterer"?

"øøøh...du er skikkelig, skikkelig teit, ikke sant...fordi du mener det, ikke sant...og det går ikke, ikke sant...mens jeg, ikke sant...og jeg bare...ikke sant....dårlig lite ikke...ikke sant..."

"....................................."

Der viste du din rette intelligens, for sånn høres det virkelig ut i dine argumenter. Bla bla bla = Prozak

Du skjønner jo ikke engang at jeg ikke diskuterer noe som helst med deg, jeg bare gir deg det du tydeligvis så sårt trenger;)

Skrevet

Der viste du din rette intelligens, for sånn høres det virkelig ut i dine argumenter. Bla bla bla = Prozak

Du skjønner jo ikke engang at jeg ikke diskuterer noe som helst med deg, jeg bare gir deg det du tydeligvis så sårt trenger;)

Og du fortsetter, ser jeg :-)

Først så poster du en ny tråd med et svar i en tråd som har blitt slettet. Og så tåler du ikke at argumentasjonen din blir kritisert? *Rister på hodet*

"........................................."

Gjest protokoll
Skrevet

Og du fortsetter, ser jeg :-)

Først så poster du en ny tråd med et svar i en tråd som har blitt slettet. Og så tåler du ikke at argumentasjonen din blir kritisert? *Rister på hodet*

"........................................."

hehe.. du går lenger og lenger ut på jordet her.. er det kritikk av mine argumenter som er saken her ja. Au! Det svei! *lol* Da må du virkelig skrive mer tydelig, jeg bare morer meg med deg jeg. Like lett hver gang det...

Skrevet

hehe.. du går lenger og lenger ut på jordet her.. er det kritikk av mine argumenter som er saken her ja. Au! Det svei! *lol* Da må du virkelig skrive mer tydelig, jeg bare morer meg med deg jeg. Like lett hver gang det...

Tja...det var det jeg kommenterte - i tillegg til din idioti med å starte en ny tråd med et svar til en slettet diskusjon. Er det mer du ikke skjønner?

Og så sitter du her og tror at _du_ jatter med _meg_ her? *ROTFLMAO*

"............................................."

Gjest protokoll
Skrevet

Tja...det var det jeg kommenterte - i tillegg til din idioti med å starte en ny tråd med et svar til en slettet diskusjon. Er det mer du ikke skjønner?

Og så sitter du her og tror at _du_ jatter med _meg_ her? *ROTFLMAO*

"............................................."

Det er nettopp det som er så gøy med deg, man kan jatte med deg i evigheter, og du tror hele tiden det er du som har "taket" på andre. Også er det i virkeligheten du som underholder med dine tanketomme innlegg, for du prøver jo virkelig å "ta folk". Andre bare jatter med deg.. Kanskje det går opp for deg en eller annen gang... hehe

Skrevet

Det er nettopp det som er så gøy med deg, man kan jatte med deg i evigheter, og du tror hele tiden det er du som har "taket" på andre. Også er det i virkeligheten du som underholder med dine tanketomme innlegg, for du prøver jo virkelig å "ta folk". Andre bare jatter med deg.. Kanskje det går opp for deg en eller annen gang... hehe

Du tror altså at det er du som har "taket"? Verden vil bedras, ja - det er helt sikkert *ler*.

Jatt, jatt jatt jatt jatt jatt jatt.

Gjest protokoll
Skrevet

Du tror altså at det er du som har "taket"? Verden vil bedras, ja - det er helt sikkert *ler*.

Jatt, jatt jatt jatt jatt jatt jatt.

"Taket" nei, men jeg legger da ikke noe seriøst i det her. Det virker jo som du gjør, for du skal jo ta meg.. hehe..

Skal vi slutte å jatte da. Hvis du greier... *LOL*

Skrevet

"Taket" nei, men jeg legger da ikke noe seriøst i det her. Det virker jo som du gjør, for du skal jo ta meg.. hehe..

Skal vi slutte å jatte da. Hvis du greier... *LOL*

Jeg "ta" deg? Jeg "seriøst" i denne sammenhengen?

Jeg begynner å skjønne at du ikke kan noe for den dårlige måten du argumenterer på :-)

Slutte? Javisst. Nå har jeg stort sett bare svart deg, men selvfølgelig kan vi slutte.

Gjest protokoll
Skrevet

Jeg "ta" deg? Jeg "seriøst" i denne sammenhengen?

Jeg begynner å skjønne at du ikke kan noe for den dårlige måten du argumenterer på :-)

Slutte? Javisst. Nå har jeg stort sett bare svart deg, men selvfølgelig kan vi slutte.

LOL Jeg visste det... Slår aldri feil...

Skrevet

LOL Jeg visste det... Slår aldri feil...

Det blir for dumt når du forsøker å drite ut meg ved å gjøre nøyaktig det samme selv. Hvis du skulle klare det du prøver på, så måtte du la være å svare selv...

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...