Gjest protokoll Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det blir for dumt når du forsøker å drite ut meg ved å gjøre nøyaktig det samme selv. Hvis du skulle klare det du prøver på, så måtte du la være å svare selv... "............................................" Det er du som svarer meg da, og det er latterlig hvor lenge du gjør det. Men det er jo bare jeg som er dum... *LOL* 0 Siter
Prozak Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Det er du som svarer meg da, og det er latterlig hvor lenge du gjør det. Men det er jo bare jeg som er dum... *LOL* Ah - så du svarer ikke meg, altså? Steike - må være magi, dette :-) For hver eneste gang du forsøker å latterliggjøre meg ved å påpeke at jeg svarer deg, så gjør du nøyaktig det samme selv. Herregud - hvor vanskelig er det å se/skjønne noe så elementært? *Rister på hodet og smiler overbærende* "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.